[verwijderd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het wordt vast een koude nacht...
Collapse
X
-
-
Re: Het wordt vast een koude nacht...
Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk berichtHmmmmmmmmm kan ik wel smaken mag bij mij aan de muur , knap heel knap
mvg duindistel:
ze geven vorst af....
Comment
-
jammer dat mijn muren al vol hangen met mijn eigen werk, anders had deze er zeker een plaatsje gekregen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
dankjewel...de originele had er meer lucht op, maar voor mij was het iets teveel, toch is zo'n ouwe prime heerlijk om mee te werken...
en wat teveel is, snij je er gewoon af... Heerlijk lensje voor 75 euro!!!
Comment
-
-
-
heel knap gedaan tis precies een mooie postkaart
kijk al uit na de volgende ,groetjes carolineNiet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.
Comment
-
Een erg mooi, eenvoudig beeld.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
En het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtEn het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
'k weet persoonlijke smaak maarja! vindt het wa grof overkomen! sorry
foto vindt ik wel goed!nikon stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtEn het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.Ik wacht trouwens met spanning op de foto's van jouw bomma!! (ik zal trouwens op haar foto's iets minder neerbuigend reageren, als jij nu op de mijne doet..) Zo'n topper als jij zou me toch betere adviezen moeten kunnen geven, als je nu doet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtEn het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
Voor mij is deze foto ook helemaal niet bijzonder. Als er nog details in de voorgrond te bespeuren waren, had dit wél een mooie foto kunnen zijn. Dát is een héél ander paar mouwen.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtOver het niveau van showcase ga ik mij niet uitspreken, maar verder ben ik het eens met Rupselkopke.
Voor mij is deze foto ook helemaal niet bijzonder. Als er nog details in de voorgrond te bespeuren waren, had dit wél een mooie foto kunnen zijn. Dát is een héél ander paar mouwen.
Comment
-
Showcase: Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
Tja, die kritiek heb je dan ook gekregen.Ik begrijp de reactie van de topicstarter maar ik heb evenveel begrip voor de stelling van Rupselkopke.
De foto van Sjinouck is een mooie waarneming van een vriesavond. Ik zie dit eerder als een gepaste illustratie voor het weerbericht op EEN. Ook ik ben van mening dat dit niet thuis hoort in showcase. Maar dat is mijn mening en die doet niets terzake. Het is nog altijd de topicstarter die oordeelt dat zijn foto in de rubriek showcase thuishoort ...of niet.Homo Sapiens Pentaxiensis
Comment
Comment