Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ploumanach zoals.......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ploumanach zoals.......

Prachtige foto
    (nu snap ik waarom de mijne op niets lijken. )

Comment

Het is een zalige prachtige foto, ik was zoal aan het denken, die toren staat toch zo hoog niet en staat toch dichter bij het water, ...
      Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

Comment

Leuke foto hoor! Maar kan het zijn dat de reflectie van de wolken in het water niet klopt met hetgene dat er boven hangt?

Kwestie om aan mierenneukerij te doen
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Leuke foto hoor! Maar kan het zijn dat de reflectie van de wolken in het water niet klopt met hetgene dat er boven hangt?

Kwestie om aan mierenneukerij te doen
          Normaal gezien zou het moeten kloppen ....de weerspiegeling in het water is de omgekeerde projectie van de lucht bovenaan. Ik heb wel met gaussian blur(gausiaans verzachten) de weerspiegeling vd lucht minder scherp gemaakt in deze plas. Water is zelden een 100% perfecte spiegel .....er was hier (in de originele foto vd plas) zelfs zo weinig weerkaatsing op het water dat je de dingen op de bodem ook kon waarnemen. Een mooi afgetekende reflectie zou hier niet echt gepast hebben tenzij ik het zo gemaakt zou hebben dat je de dingen op de bodem niet meer zou kunnen zien.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Ja ...het zijn allemaal stukken uit foto's die ik op andere tijdstippen en lokaties gemaakt heb. De toren is een aparte foto... de lucht is van een andere foto....sommige rotsen zijn uit nog een andere foto. Plaatselijk zijn er stukken weggecloond en details bijgezet enz. De kleuren en verzadiging zijn sterk afwijkend van de kleuren in de aparte onderdelen. Ik wou hiermee vooral reacties uitlokken. Ik vermoed dat ik zowel positieve als negatieve reacties ga krijgen....allez dat hoop ik toch
            Chapeau
            https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Respect voor de oefening. Het is mooi en realistisch gedaan, maar ik vind dat de tonen van de rotsen allemaal dicht bij elkaar liggen en dat de foto wat weinig punch en contrast heeft. Ook een heel sterke kleurwaas. Kan perfect kloppen met het aanwezige licht, maar zelf als dit een echte foto was, zou ik deze bemerking geven.

Ik vind uw echte foto's wel beter eigenlijk.

Comment

Working...
              X