Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Monet's dream
Collapse
X
-
-
Re: Monet's dream
Ik zit hier nu al een tijd te kijken op de foto en zit met een dubbel gevoel
De foto ansich spreekt me enorm aan... Een mooi landschap, mooi in beeld gebracht en schilderachtig bewerkt...
Het andere gevoel is dat de kleur(zweem) of wat het ook is, ik zie er iets in wat me minder aanspreekt... Ik zou zeggen dat de foto me iets te gelig overkomt...
Positief : je kijkt en blijft kijken...
-
Ik vind het wel iets Monet achtigs hebben,misschien juist door dat"gelige"
gr.ron.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk berichtMonet was een impressionist en die gaven de werkelijkheid weer zoals die op hen een indruk naliet. Daarom stoort het gelige voor mij niet. Heel dromerig en mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtJe hebt een goed standpunt ingenomen, en het kleurzweem kan mij zeker bekoren Maar door je groot diafragma (f4.5) is de foto niet al te scherp en da's toch wel jammer, hoor.
mvg,
Roland
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtDat is zo, zonder meer. Beetje soft en mooi
Ik kan Jochen zeker volgen, maar anderzijds denk ik dat je deze bewerking bewust hebt toegepast
mvg,
Roland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niara Bekijk berichtInderdaad bewust. Ik wilde het effect bereiken dat ikzelf krijg als ik naar een schilderij van Monet kijk
uithalen.
gr.ron.
Comment
Comment