Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strabrechtse Heide
Collapse
X
-
-
-
Re: Strabrechtse Heide
Ik vind het wel leuk dat je het zo eerlijk verteld
dacht al dat ik de enige was bij wie dit voor kwam
Maar deze mag er echt wezen
gr.ron.
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtIk vind het wel leuk dat je het zo eerlijk verteld
dacht al dat ik de enige was bij wie dit voor kwam
Maar deze mag er echt wezen
gr.ron.
Ik geloof dat ik wel tientallen keren mijn camera tevoorschijn heb gehaald, en even zo vaak minuten lang blijven staan om de omgeving "op me in te laten werken." Ik vind het zinloos om eindeloos te blijven fotograferen. Alleen als het gevoel er is dat het 'iets' wordt, druk ik af.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk berichtWaarom daar niet eerlijk over zijn?
Ik geloof dat ik wel tientallen keren mijn camera tevoorschijn heb gehaald, en even zo vaak minuten lang blijven staan om de omgeving "op me in te laten werken." Ik vind het zinloos om eindeloos te blijven fotograferen. Alleen als het gevoel er is dat het 'iets' wordt, druk ik af.
denk ik wel eens....die schudt ze zo uit zijn mouw
gr.ron.
Comment
-
-
Een interessante gelijke verdeling van lucht/grond; beide delen zijn hier
immers even boeiend en aanvullend. Een wegje dat je leidt naar
een punt netjes op het midden van de gezichtseinder.
Dus een centrale compositie.
Natuurlijke kleuren, voldoende detail en alles netjes belicht.
Ziet er dus voor mij ok uit.
off topic: het wordt 'tijd' dat ik ook wat 'tijd' heb om me eens te vervelen;
want tot vandaag heb ik bijna voor niets 'tijd'; tenzij wat reageren op BD.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Goh waar ken ik dat van, vanochtend 5:45 heerlijk open weer. Rugzak gepakt en de hei op gegaan, nog voordat ik er was werd het al helemaal grauw. Zegge en schrijve 2 foto's gemaakt.
V.w.b. jouw foto, technisch natuurlijk in orde (voor zover ik dat kan beoordelen). Aantrekkelijkheid voor mij niet zo heel bijzonder, dat kan er mee te maken hebben dat ik dit soort plaatjes in het echt zeer regelmatig zie en ik denk dat een onbekende omgeving vaak als aantrekkelijker wordt ervaren (althans door mij). Wel een hele mooie wolkenlucht!
ps, Ik zag dat de hei in bloei begon te komen, is een stuk mooier natuurlijk met wat kleur erin.Ik ben er klaar mee.
Comment
-
Als we allemaal onze prullenbak eens moesten openen, der zouden wat knappe foto's kunnen tevoorschijn komen . . . héél zeker van.
Soms een beetje te bang voor kritiek en vaste regeltjes hoe het wel moet
Hé het mag gezegd, jij hebt er toch al hele mooie gepost . . . ook deze foto
Groetjes en fotogenietbare volgende week . . .zero
Comment
-
Dank jullie wel voor de aardige reacties
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtSfeervol en gemoedvol.
Zeer bewuste selectie, maar ik denk dat jouw prullenmand beslist een goudmijntje moet zijn voor velen.
Henri
Met dit soort foto's mag je best kritisch zijn hoor...
Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk berichtGoh waar ken ik dat van, vanochtend 5:45 heerlijk open weer. Rugzak gepakt en de hei op gegaan, nog voordat ik er was werd het al helemaal grauw. Zegge en schrijve 2 foto's gemaakt.
V.w.b. jouw foto, technisch natuurlijk in orde (voor zover ik dat kan beoordelen). Aantrekkelijkheid voor mij niet zo heel bijzonder, dat kan er mee te maken hebben dat ik dit soort plaatjes in het echt zeer regelmatig zie en ik denk dat een onbekende omgeving vaak als aantrekkelijker wordt ervaren (althans door mij). Wel een hele mooie wolkenlucht!
ps, Ik zag dat de hei in bloei begon te komen, is een stuk mooier natuurlijk met wat kleur erin.
Dit stuk zal weinig heidebloei vertonen. Het is tot aan de einder begroeid met Bochtige Smele, die alle heide overgroeid. Maar ook dit, met zijn rossig rode tint tijdens de bloei, heeft zo zijn charmes.
ps - grauw weer vind ik meer sfeer geven dan open helder weer. Toen ik vertrok regende het, een uurtje later brak de bewolking. Het is in de foto te zien.meer over mijn fotografie is te vinden op
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pirke Bekijk berichtdaar gaat mijn laatste zekerheid, ik dacht dat jij enkel perfecte foto's kon schieten..
deze mag er in ieder geval opnieuw zijn
Dank je wel.meer over mijn fotografie is te vinden op
Comment
-
Comment
Comment