Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een rommelig plaatje: er staat teveel op en teveel verspreidt over de foto. Ik zie een meeuw, een boot, wat uitkijkposten... en allemaal ergens anders. Het maakt het onrustig. Groohoek is hier een verkeerde keuze.
Als je nadruk gelegd had op de twee uitkijkposten, en die met een (flinke) tele op de foto gezet had, was de essentie van de foto hetzelfde gebleven, met een duidelijk onderwerp. Een minuutje later was zelfs de zeilboot in dat kader gevaren.
Ik vind het een rommelig plaatje: er staat teveel op en teveel verspreidt over de foto. Ik zie een meeuw, een boot, wat uitkijkposten... en allemaal ergens anders. Het maakt het onrustig. Groohoek is hier een verkeerde keuze.
Als je nadruk gelegd had op de twee uitkijkposten, en die met een (flinke) tele op de foto gezet had, was de essentie van de foto hetzelfde gebleven, met een duidelijk onderwerp. Een minuutje later was zelfs de zeilboot in dat kader gevaren.
duidelijk dat je geen watersporter bent Azhrarn.(uitkijkposten!!!).
heb hier nl geprobeerd alle watersport elementen in een beeld vast te leggen.
een flinke tele was hier ook niet nodig gezien de afstand.
en wat je bedoeld met; dat de zeilboot na een minuutje in het kader zou zijn gevaren, ontgaat mij totaal.
maar je hebt wel wat langer gekeken naar deze opname gezien je comment en dat is toch een beetje de bedoeling van deze foto.
grt,bouk.
duidelijk dat je geen watersporter bent Azhrarn.(uitkijkposten!!!).
heb hier nl geprobeerd alle watersport elementen in een beeld vast te leggen.
een flinke tele was hier ook niet nodig gezien de afstand.
en wat je bedoeld met; dat de zeilboot na een minuutje in het kader zou zijn gevaren, ontgaat mij totaal.
maar je hebt wel wat langer gekeken naar deze opname gezien je comment en dat is toch een beetje de bedoeling van deze foto.
grt,bouk.
Tja, uitkijkposten, torens, stellages... ik ben geen watersporter en ik moet toch een naam gebruiken om duidelijk te maken wat ik bedoel?
Maar dat staat los van de mening over de foto zelf.
Indien je met een groter brandpuntsafstand had gewerkt en die twee dingen (die groene en rode - ik durf het woord uitkijkposten niet meer te gebruiken ) in beeld had gehouden, was de zeilboot uiteindelijk ook in beeld gekomen. Dat bedoel ik met het kader.
Ik zie hier in ieder geval niet alle watersport elementen in terug, maar dat zal aan mijn gebrek aan kennis liggen. En al staan ze er allemaal op, zal in mijn opinie de foto er niet beter van worden.
Comment