Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD reclame: Cap blanc nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD reclame: Cap blanc nez

    Zeer mooi trio,zelf ga ik voor de 1ste ( al volg ik mijn voorgangers in het net iets te veel blauw )

    Comment


    • #32
      Re: SD reclame: Cap blanc nez

      mooi! voorkeuren voor 1 en 3!

      Comment


      • #33
        Re: SD reclame: Cap blanc nez

        Prachtige reeks!

        Is er gebruik gemaakt van een grijsverloopfilter?

        Comment


        • #34
          Re: SD reclame: Cap blanc nez

          Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
          Heel mooie reeks. Dat belooft voor binnen 14 dagen.
          yep prachtige reeks
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #35
            Re: SD reclame: Cap blanc nez

            Fantastische serie De meeste gaan voor 1 en 3, maar ik ga voor de tweede.Die vind ik super Ik zou alleen de boot met de lichtjes wegwerken, Dan is ze nog gaver!!
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

            Comment


            • #36
              Re: SD reclame: Cap blanc nez

              Heel mooi, maar zo vroeg zijn we de 25e daar dan ook weer niet he....

              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment


              • #37
                Re: SD reclame: Cap blanc nez

                Zéér mooie foto's!

                Ik was daar dit weekend ook.
                Misschien heb ik nog een tip voor een mooie locatie:

                Aan Cap Blanc Nez zie je ook een Radar op een heuvel staan.
                Links van de Radar is een weiland met een wandelweg.
                Volg deze voor ong. een half uurtje en je hebt een prachtig zicht over het Kanaal, de velden en Calais.
                Zie de topics hieronder voor mijn foto's op die locatie:

                Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


                Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..


                Mvg,
                Wim

                Comment


                • #38
                  Re: SD reclame: Cap blanc nez

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht

                  Aan Cap Blanc Nez zie je ook een Radar op een heuvel staan.
                  Links van de Radar is een weiland met een wandelweg.
                  Volg deze voor ong. een half uurtje en je hebt een prachtig zicht over het Kanaal, de velden en Calais.
                  Wim
                  Dit is Cap Gris Nez; op Cap Blanc Nez staat een oorlogsmonument.
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD reclame: Cap blanc nez

                    Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                    ; op Cap Blanc Nez staat een oorlogsmonument.
                    Idd, ik heb het dan ook over een radar die je op een andere heuvel ziet als je op Cap Blanc Nez staat



                    Mvg,
                    Wim

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD reclame: Cap blanc nez

                      Mooie reeks, heb een voorkeur voor de 1ste gevolgd door de 2de.
                      BD0723BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD reclame: Cap blanc nez

                        Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                        Dit is Cap Gris Nez; op Cap Blanc Nez staat een oorlogsmonument.
                        Neen "dyfani" Wimlett heeft wel degelijk gelijk, de radar staat op Blanc nez, en er loopt daar wel degelijk een weg die u naar een heuvel leid genaamd "De schasseur".
                        Het is deze heuvel die in de tweede wereldoorlog wekenlang overvloedig gebombardeerd werd door de Engelsen en Amerikanen.
                        Deze heuvel kunt u ook met de auto bereiken, of toch een groot gedeelte ervan door vanop Blanc nez in de richting van Calais te rijden (licht bergaf) en na ongeveer 800 meter juist voor Sangatte aan de kruis-lieveheer (of kruisweg) rechtsaf te rijden helemaal naar boven en dan nogmaals rechtsaf een aardeweg in te slaan (maar dat doet u best te voet) tot voorbij de struiken, daar hebt u een mooi zicht op de zee en op Calais in de verte.
                        Het is een mooie streek die ik al 26 jaar bijna maandelijks bezoek om te gaan zweefvliegen met modelvliegtuigen, en regelmatig doe ik daar, spijtig genoeg, mijn nick-naam alle eer aan.

                        Broken-wing

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD reclame: Cap blanc nez

                          Prachtige reeks, meoilijk om te kiezen.
                          Maar als we naar deze foto's kijken, belooft het voor de SD
                          Groeten,
                          Leentje

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD reclame: Cap blanc nez

                            Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                            Wow, als dat niet de beste reclame ooit is voor een SD!
                            Hier zit HoFmateriaal in wat mij betreft
                            'k peins 't ook
                            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                            Grtjs, Jacky

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD reclame: Cap blanc nez

                              Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                              Wow, als dat niet de beste reclame ooit is voor een SD!
                              Hier zit HoFmateriaal in wat mij betreft
                              drie verschillende en inderdaad zou mooi

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD reclame: Cap blanc nez

                                Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk bericht
                                Neen "dyfani" Wimlett heeft wel degelijk gelijk, de radar staat op Blanc nez, en er loopt daar wel degelijk een weg die u naar een heuvel leid genaamd "De schasseur".
                                Het is deze heuvel die in de tweede wereldoorlog wekenlang overvloedig gebombardeerd werd door de Engelsen en Amerikanen.
                                Deze heuvel kunt u ook met de auto bereiken, of toch een groot gedeelte ervan door vanop Blanc nez in de richting van Calais te rijden (licht bergaf) en na ongeveer 800 meter juist voor Sangatte aan de kruis-lieveheer (of kruisweg) rechtsaf te rijden helemaal naar boven en dan nogmaals rechtsaf een aardeweg in te slaan (maar dat doet u best te voet) tot voorbij de struiken, daar hebt u een mooi zicht op de zee en op Calais in de verte.
                                Het is een mooie streek die ik al 26 jaar bijna maandelijks bezoek om te gaan zweefvliegen met modelvliegtuigen, en regelmatig doe ik daar, spijtig genoeg, mijn nick-naam alle eer aan.

                                Broken-wing

                                Ik wil geen spelbreker zijn maar Cap blanc nez heeft een monument op de top.
                                De witte neus is genoemd naar de witte kalksteen.......op Griz nez staat de radartoren.......de steen daar is veel donkerder....meer rotsachtig.....en er liggen ook een soort eivormige stenen blokken in de branding. Cap blanc nez ligt het dichtste bij Calais .....op het strand van Blanc nez staan de metalen palen die je in de twee eerste foto's kunt zien.


                                Voor diegenen die nog moesten twijfelen over de plaats van de radar....google eens op "Radar Cap Gris Nez"
                                Last edited by RUPSELKOPKE; 14 mei 2008, 20:37.
                                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                                Comment

                                Working...
                                X