Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuidwesterstorm ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zuidwesterstorm ...

prachtige reeks
    de derde voor mij de topper van de reeks
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Comment

Schitterende reeks, ik ga voor 1,3,2.
      Ik ben er klaar mee.

Comment

Schitterende reeks! Alhoewel ik meestal nogal aangetrokken wordt door zonsondergangen en hun kleurenpalet, kies ik dit keer voor de eeste in zwart-wit! Prachtig!
        Groetjes,Anita
        Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
        tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Twee mensen vroegen mij welke bewerking ik heb uitgevoerd op de derde foto. Geen bewerking om het bewegende water te accentueren: klein diafragma, wat langere sluitertijd en tot mijn knieën in 't water om er dichtbij te staan.
          Meestal beperk ik me tot basisbewerkingen, niet omdat ik het niet zou willen, maar omdat ik het niet kan. Ik doe heel dikwijls pogingen om de prachtige bewerkingen à la Rupselkopke, Xray, JLM, Azhrarn ( moeilijke naam zeg ) en vele anderen, maar telkens stel ik vast dat ik er niet in slaag en dan keer ik terug naar mijn origineel brouwsel. "Übung macht den Meister" indachtig, kraam ik onverholen verder.
          Dank voor alle mooie reacties.
          gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
            Twee mensen vroegen mij welke bewerking ik heb uitgevoerd op de derde foto. Geen bewerking om het bewegende water te accentueren: klein diafragma, wat langere sluitertijd en tot mijn knieën in 't water om er dichtbij te staan.
            Meestal beperk ik me tot basisbewerkingen, niet omdat ik het niet zou willen, maar omdat ik het niet kan. Ik doe heel dikwijls pogingen om de prachtige bewerkingen à la Rupselkopke, Xray, JLM, Azhrarn ( moeilijke naam zeg ) en vele anderen, maar telkens stel ik vast dat ik er niet in slaag en dan keer ik terug naar mijn origineel brouwsel. "Übung macht den Meister" indachtig, kraam ik onverholen verder.
            Dank voor alle mooie reacties.
            Met zo'n foto's heb je geen fotojok nodig ...
            Ik ben er klaar mee.

Comment

Working...
            X