Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
misschien had beoordeling een juiste plaats geweest!!!.
grt,bouk.
Dag Bouk; kijk eens wat er staat in "fotoreglement sticky": Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
On topic: Misschien leuk voor fotofun, maar eerlijk gezegd hier kan ik heel
weinig over zeggen.Sorry!
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Ik lees op het profiel dat je de jongste bent van BD. Ik heb wat van je post bekeken en ik bewonder je observatiegeest van speciale situaties. Technisch kan nog heel wat verbeterd worden, maar ik ben zeker dat je op de goede weg bent.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Ik lees op het profiel dat je de jongste bent van BD. Ik heb wat van je post bekeken en ik bewonder je observatiegeest van speciale situaties. Technisch kan nog heel wat verbeterd worden, maar ik ben zeker dat je op de goede weg bent.
Wel ben nu toch al 3 jaar bezig met fotografie,
maar dat ik de jongste ben ( ale dat denk ik toch) mag geen excuus zijn voor slechte foto's.
Ik heb nog heel wat jaren te gaan, om ervaringen op te doen, en te experimenteren met standpunten,soorten bewerkingen, observeren, en m'n compostitie maken.
Ik vind de foto helemaal niet slecht. Dat van de tekst klopt misschien wel, het kan interessanter zijn die weg te laten. De tonaliteit vind ik goed passen.
Comment