Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U mag hier niet komen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• U mag hier niet komen

Ik vond niet echt een andere plaats om m'n foto te posten
    Het is nu niet echt een landschap of natuur, maar ook geen zwart wit
    moeilijke foto
    of
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Re: U mag hier niet komen

misschien had beoordeling een juiste plaats geweest!!!.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      misschien had beoordeling een juiste plaats geweest!!!.
      grt,bouk.
      Dag Bouk; kijk eens wat er staat in "fotoreglement sticky":
      Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.

On topic: Misschien leuk voor fotofun, maar eerlijk gezegd hier kan ik heel
      weinig over zeggen.Sorry!
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Van het gras en die draad zijn interessante opnamen te maken, maar de tekst maakt dit tot een banaal plaatje.

Comment

Ik lees op het profiel dat je de jongste bent van BD. Ik heb wat van je post bekeken en ik bewonder je observatiegeest van speciale situaties. Technisch kan nog heel wat verbeterd worden, maar ik ben zeker dat je op de goede weg bent.
          gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
            Ik lees op het profiel dat je de jongste bent van BD. Ik heb wat van je post bekeken en ik bewonder je observatiegeest van speciale situaties. Technisch kan nog heel wat verbeterd worden, maar ik ben zeker dat je op de goede weg bent.
            Wel ben nu toch al 3 jaar bezig met fotografie,
            maar dat ik de jongste ben ( ale dat denk ik toch) mag geen excuus zijn voor slechte foto's.
            Ik heb nog heel wat jaren te gaan, om ervaringen op te doen, en te experimenteren met standpunten,soorten bewerkingen, observeren, en m'n compostitie maken.
            Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Ik vind de foto helemaal niet slecht. Dat van de tekst klopt misschien wel, het kan interessanter zijn die weg te laten. De tonaliteit vind ik goed passen.

Probeer misschien een re-post zonder de tekst?

Ben benieuwd meer shots van je te zien!

Comment

Working...
              X