Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hele mooie foto digiluc. Mooie spiegeling, compositie, kleur.
Waar heb je hem eigenlijk genomen, als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? In de omgeving van Heist op den Berg ?
Waar heb je hem eigenlijk genomen, als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? In de omgeving van Heist op den Berg ?
De foto is genomen aan visvijver "Het bieswater" in Putte. In de vijver ligt een soort schiereiland dat je dit uitzicht geeft. Het is één van de weinige plekken in de directe omgeving waar je voldoende open ruimte hebt voor dit soort foto's. In de Netevallei moeten echter ook een paar mooie locaties te vinden zijn.
Voor de rest: lang wachten en een aantal opnames maken met enige tussentijd. Het licht en de kleur verandert bijna constant.
En natuurlijk hoorden koude voeten en een lekneus er ook bij als je daar bij zonsondergang twee uur buiten staat.
Bedankt voor de tip. Ik ga de locatie zeker eens opzoeken. Het hoeft niet altijd veraf te zijn om prachtige plekken te vinden.
En die koude voeten en loopneus nemen we er als hobbyfotograaf met plezier bij. Zeker als je zo'n mooie beelden kan maken.
Comment