Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang in de smog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonsondergang in de smog

Spiegeling is heerlijk en compositie goed uitgevoerd. De kleur maak het vervolgens helemaal af.
    Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
    Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
    Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Hele mooie foto digiluc. Mooie spiegeling, compositie, kleur.
      Waar heb je hem eigenlijk genomen, als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? In de omgeving van Heist op den Berg ?

Groetjes
      Kristine
      Canon eos 400d 18-200 mm Sigma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristine
        Waar heb je hem eigenlijk genomen, als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? In de omgeving van Heist op den Berg ?
        De foto is genomen aan visvijver "Het bieswater" in Putte. In de vijver ligt een soort schiereiland dat je dit uitzicht geeft. Het is één van de weinige plekken in de directe omgeving waar je voldoende open ruimte hebt voor dit soort foto's. In de Netevallei moeten echter ook een paar mooie locaties te vinden zijn.

Voor de rest: lang wachten en een aantal opnames maken met enige tussentijd. Het licht en de kleur verandert bijna constant.

En natuurlijk hoorden koude voeten en een lekneus er ook bij als je daar bij zonsondergang twee uur buiten staat.

Mvg,

Luc
        Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

Comment

Bedankt voor de tip. Ik ga de locatie zeker eens opzoeken. Het hoeft niet altijd veraf te zijn om prachtige plekken te vinden.
          En die koude voeten en loopneus nemen we er als hobbyfotograaf met plezier bij. Zeker als je zo'n mooie beelden kan maken.

Groetjes
          Kristine
          Canon eos 400d 18-200 mm Sigma

Comment

Mooie kleur
            Grt,
            Hexagon

Comment

Working...
            X