Nog twee plaatjes genomen tijdens onze wandeling door de Poolse Beskiden...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beskiden
Collapse
X
-
-
Re: Beskiden
Twee zeer belovende platen!
Wel de maximale breedte ( of hoogte ) respecteren: 900 pixels
Eén vraagje: zijn dit soms samengestelde beelden? ( blending )Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
-
mooie platen G
voorkeur voor de 2deLast edited by wanka tanka; 29 februari 2008, 14:39.ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtTwee zeer belovende platen!
Wel de maximale breedte ( of hoogte ) respecteren: 900 pixels
Eén vraagje: zijn dit soms samengestelde beelden? ( blending )Last edited by Niara; 29 februari 2008, 14:42.
Comment
-
Vooral die tweede voor mij, daar zijn die wolkenformaties zo mooi
Moet ook dringend eens HDR gaan proberen, maarja ik ben zo'n grote statiefliefhebber...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niara Bekijk berichtVergeten de eerste aan te passen - zal 'm zometeen herposten. Als blending HDR betekent, dan is het antwoord ja
Wel, die HDR is hier goed toegepast! Géén halo's, natuurlijke kleuren,
nog voldoende scherp en een realistisch eindresultaat.Mooi!Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Twee mooie landschappen!Echter,ik zie wel halo's rond de boomstammen op foto2.Een lastig probleem,dat ik ook niet zo dadelijk zou weten op te lossen,had dit vroeger ook dikwijls bij het over elkaar heenleggen van foto's in Paint shop pro.Tegenwoordig probeer ik vaak op basis van één enkele foto,genomen bij lage ISO en genomen met lichtmeting op de hooglichten,een HDR te brouwen,met redelijke resultaten.
Groeten,
WalterD850
Comment
Comment