Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Na de leuke reacties op deel I nog een aantal foto's om jullie helemaal te overtuigen van de pracht van de Spaanse berglandschappen. Alvast bedankt voor het kijken.
mooie reeks met opvallende exif, heb je een statief gebruikt??
oorspronkelijk geplaatst door bouk.
Ik gebruik voor 98 % van mijn foto's een statief. Toen ik bij macrofotografie het verschil zag in scherpte van mijn foto's bij het gebruik van een statief en zonder ben ik voor al mijn foto's een statief gaan gebruiken. Enkel te snel bewegende macro onderwerpen (hagedissen, libellen, enz), of moeilijk bereikbare onderwerpen durf ik nog eens uit de hand "aan te vallen" met mijn 105 mm VR.
Prachtige natuur en mooie foto's ervan. Bij de derde een beetje spijtig dat je hier ook geen mooie blauwe lucht had.....maar dat heb je nu éénmaal niet zelf in de hand.Echt mooie streek.
Comment