Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trichelbroek Takumar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trichelbroek Takumar

Het Trichelbroek in Varendonk, bezocht medio februari. Foto's gemaakt met Pentax K100d, 20mm f/4.5 Super-Takumar en 35mm f/3.5 Super-Takumar. Licht: spotmeting.

20 f/4.5 Super-Takumar, ISO200, 1/60s

20 f/4.5 Super-Takumar, ISO200, 1/50s

35 f/3.5 Super-Takumar, ISO200, 1/60s
    Last edited by machi; 1 maart 2008, 10:41. Reden: + info foto
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Re: Trichelbroek Takumar

Zeer mooie platen,

heb je ook nog exif?
    Ik ben een beginner en ik leer veel bij door de foto en de exif te bekijken!

Groeten !
    Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Ik heb de gegevens erbij geplaatst. Het gebruikte diafragma wordt niet aan camera doorgegeven. De focale lengte is degene die je ingeeft om Shake Reduction te activeren. Lichtmeting gebeurt via de spotmeter van de K100d. De meting moet meestal worden aangepast, -2 stops is zo goed als altijd nagel op de kop.
      :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Foto 1 : is een mooie plaat en het slingerende stroompje zorgt voor een mooie compo.
        Foto 2 : spreekt me niet aan, voorgrond is rommelig en veel te nadrukkelijk aanwezig.
        Foto 3 : heb je goed gezien, zonder de lange slagschaduwen van de bomen zou dit maar een kaal plaatje geweest zijn
        Dus 2 X en 1 X

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacketgreen Bekijk bericht
          Foto 1 : is een mooie plaat en het slingerende stroompje zorgt voor een mooie compo.
          Foto 2 : spreekt me niet aan, voorgrond is rommelig en veel te nadrukkelijk aanwezig.
          Foto 3 : heb je goed gezien, zonder de lange slagschaduwen van de bomen zou dit maar een kaal plaatje geweest zijn
          Dus 2 X en 1 X

Sluit me hier volledig bij aan.

Walter
          D850

Comment

De eerste is mooi, maar ik zou de condensstrepen van het vliegtuig wegwerken.
            Voor twee en drie sluit ik me v.w.b. het commentaar aan bij Phororhacos.

Groeten chrit
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Working...
            X