Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Croy (in een half uur)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kasteel Croy (in een half uur)

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
    Een sterk staaltje van fotografie, gewoon S U B L I E M
    Mag zo naar het Hof
    Ikzelf zou er boven wel een halve cm afdoen, dan valt de draaiing in de rechterhoek van de foto mooi in het centrum
    En hij staat in den HOF.
    Ik ben er klaar mee.

Comment

Heel knap

Comment

Mooie foto daar blijf je even naar kijken.
        Grt,
        Hexagon

Comment

Chique man, chique
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Het resultaat mag er zijn

Comment

Prachtig gelukt zeg!! Dat wil ik ook wel kunnen.....
              Hoe heb je het kasteel gescheiden van de sterrenhemel, ingezoomd ofzo? Je hebt 107 foto's gemaakt van de sterren en 1 van het kasteel?

Lijkt mij wel leuk om te doen.
              Gefeliciteerd in den HOF

Grtz Rosita
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

ik ontdekte net deze foto van jou in de HOF, maar stond jij in het WATER toen je de foto maakte?
                erg mooi resultaat, zeker waard om in de hall of fame te staan!

Comment

Hee, het is een hofje geworden.
                  Dank je wel, het maakt de kou die ik gedurende dat half uur geleden had zeker weer goed.

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                  Prachtig gelukt zeg!! Dat wil ik ook wel kunnen.....
                  Hoe heb je het kasteel gescheiden van de sterrenhemel, ingezoomd ofzo? Je hebt 107 foto's gemaakt van de sterren en 1 van het kasteel?

Lijkt mij wel leuk om te doen.
                  Gefeliciteerd in den HOF

Grtz Rosita
                  Het is ook leuk om te doen: je hebt even niets te doen, en dat is genieten van de rust.
                  Ik heb hier niets gescheiden. Gewoon een berg foto's gemaakt. Met de belichting die ik gebruikte voor de sterren was het kasteel sterk overbelicht. Dus zonder ook maar iets van standpunt te veranderen heb ik ook een paar foto's gemaakt waarbij ik zorgde voor een goede belichting van het kasteel. Dan is het slechts de foto's over elkaar leggen en met een maskertje de overbelichte delen te vervangen met de goed uitgelichte versie.
                  Niets inzoomen, of scheiden van de rest. Dat werkt niet of kost veel te veel moeite.
                  Misschien leuk voor een tutorial met deze foto's als uitgangspositie.

Oorspronkelijk geplaatst door virjinz Bekijk bericht
                  ik ontdekte net deze foto van jou in de HOF, maar stond jij in het WATER toen je de foto maakte?
                  erg mooi resultaat, zeker waard om in de hall of fame te staan!
                  Nee nee, niet in het water. Maar de camera stond op de rand van de oever, een centimeter of 50 hoog en ver van het water.
                  Met deze kou ga ik echt niet in het water staan, hoor
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                    Dan is het slechts de foto's over elkaar leggen en met een maskertje de overbelichte delen te vervangen met de goed uitgelichte versie.
                    Niets inzoomen, of scheiden van de rest. Dat werkt niet of kost veel te veel moeite.
                    Misschien leuk voor een tutorial met deze foto's als uitgangspositie.
                    In een PM had ik je al gevraagd hoe je de goed belichte foto en de overbelichte foto die uit Startrails rolt, netjes over elkaar legt. Zou je eens uit willen leggen hoe je dat doet met die maskers. Dus een 'tutorial' is welkom wat mij betreft. Is die PM niet aangekomen?

Ik heb namelijk de copycat uitgehangen en exact de zelfde opname's gemaakt (iets minder in aantal) maar ik behaal bijlange na niet dat resultaat wat jij behaalt.
                    Ik ben er klaar mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                      In een PM had ik je al gevraagd hoe je de goed belichte foto en de overbelichte foto die uit Startrails rolt, netjes over elkaar legt. Zou je eens uit willen leggen hoe je dat doet met die maskers. Dus een 'tutorial' is welkom wat mij betreft. Is die PM niet aangekomen?

Ik heb namelijk de copycat uitgehangen en exact de zelfde opname's gemaakt (iets minder in aantal) maar ik behaal bijlange na niet dat resultaat wat jij behaalt.
                      Ik heb nu gereageerd
                      Was erbij ingeschoten.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

Comment

super waanzinnige plaat

xiebu
                        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                        *BD1033BE*

Comment

Vind dit een pracht van een plaat!

Zeer mooi afgewerkt en heeft duidelijk tijd en geduld gekost!

Terecht in de HOF

Comment

Absolute topplaat. Prachtig gemaakt en samengesteld!

mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pomeke Bekijk bericht
                              Absolute topplaat. Prachtig gemaakt en samengesteld!

mvg
                              Is ook mijn idee!

Comment

terecht in de HOF
                                Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

Comment

Working...
                                X