Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer met boothuisje HDR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meer met boothuisje HDR

Ik (persoonlijk) vind die HDR-beelden over het algemeen maar niks
    Ik begrijp die HDR-hype trouwens niet : dikwijls veel te scherp, veel te contrastrijk, onwerkelijke kleuren met onwezenlijke beelden tot gevolg...
    En als je dan nog zo gaat overdrijven als hier

De beste HDR is de HDR die je niet ziet
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooie foto in zen geheel , maar denk dat je instellingen van hdr voornamelijk de strength overvloedig hoog staat , beetje experimenteren met de slides in je settings en dan vergelijken , denk dat iedereen op het begin met dit dilemma te kampen had.
      en vandaar die zware halo in je foto , maar het is en blijft een mooi plaatje

mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
        Ik volg de mening van de meeste, een goed idee maar de halo is te opvallend..verder heeft de foto wel een mooie compo vind ik

ook mijn gedacht
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

Working...
        X