Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik volg. Very Nice.
Er stond precies wel een beetje wind?
De grassen in de voorgrond hebben een beetje last van bewegingsonscherpte.
Zeker in combinatie met u lange sluitertijd.
Maar mij stoort het niet. Het brengt dit ochtendtafereel zowaar tot leven.
Ik hoor zelfs het gekrijs van die ganzen.
Groeten
DeWoudloper
Er stond veel wind. Het water leek bijna een branding te hebben. de 'losse' rietstengels hebben inderdaad niet stil gestaan tijdens de belichting. Gelukkig is het meeste bewegingsloos gebleven, waardoor het niet storend is geworden.
Links zie je nog wat water door de struiken. Om een of andere reden leidt mij dat een beetje af. Ik zou er wat struiken over clonen in PS. Voor de rest... vette plaat.
Ik probeer te bedenken wat het nut van dat clonen, maar kan geen enkele reden vinden waarom ik de foto zo zou manipuleren. Als het zo storend was geweest, had ik ter plekke de compositie zo gemaakt dat het er niet op gestaan had. Achteraf zoiets 'groots' wegpoetsen gaat tegen mijn principe in.
De beweging van het riet geeft voor mij een meerwaarde aan de foto.. een gevoel van beweging en leven....ook diepte en kleuren zijn sterk...yep,yep, love this picture
Binnenkort moet men aparte "books of fame" beginnen drukken. Eén boek volledig met mooie landschappen. Ik vind dit eerder een sobere foto.....maar met een speciaal sfeertje.
Zeer mooie foto , prachtige kleuren op het juiste moment dus en zeer mooie compo , voor mij zie ik hem al als poster aan de muur
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment