Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie serie, maar niet zo mooi als die eerste. De eerste foto is voor mij de mooiste met dat ene kleine maar goed detail: de bergbeklimmer. Dat brengt het in perspectief, iets wat ik in de andere twee een beetje mis.
Weer een prachtig trio met nr 1 als favo ..off-topic...ik denk je maatje in foto twee gevonden te hebben, stel ik me de vraag hoe ie daar komt ...moet toch gevaarlijk zijn...of niet ?
Inderdaad de 30D gaat mee, van beneden uit in een goede hoes (in grote rugzak) mee de mountainbike op. Eens ik aan de Via Ferrata zelf begin, wordt het fototasje rond de nek gehangen, toestel onder de oksel, met twee elastieken aan de klimgordel zodat hij niet hangt te bengelen en toch in alle richtingen gebruikt kan worden.
Daar wil ik wel is een foto van zien, als je er tenminste 1 van hebt.
Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1
Maar bij de tweede en derde foto mis ik de link via ferrata - Dolomieten. Een klimmer, een klimmersgezicht, wat klimmateriaal tegen een bergachtergrond (met dichtgedraaid diafragma) zou voor dit onderwerp beter geweest zijn.
Al weet ik dat fotograferen en klimmen / via ferrata net iets anders is dan fotograferen vanop de grond ... 'k Ben trouwens ook eens benieuwd hoe jij jouw fototas bevestigd. Ik probeer mijn constructie ook eens te fotograferen en jou te bezorgen.
Waauw een prachtige reeks heb je daar gemaakt
Ik heb wel de indruk dat de lucht in zowel foto 1 & 2 redelijk bewerkt is waardoor je toch een halo te zien krijgt rond de bergtoppen, maar da's maar een detail
Hele straffe platen, leuk die details op de 2e foto trouwens, ik ben wel benieuwd naar de tekst die daar staat geschreven in en rond dat ' hartje'... En laat het vervolg maar komen
Grtz
Comment