Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

men eerste inzending!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• men eerste inzending!

hoi ik ben Frederic en ik ga hier men eerste foto posten.
    Ben al zo 3 jaar achtegrondig actief met mijn fototoestel.
    Nooit gedacht dat ik hier zou staan met de gedachte om binnenkort een reflex te kopen! Mja men foto's worden nog met men canon powershot A95: 5M pixels gemaakt. Maar deze heeft men passie gezonden. Wel geteld moet ik zeggen dat men foto's op de M stand worden gemaakt maar dat ik men focus niet kan bedienen . Dit gaat hopelijk veranderen met men toekomstige canon 400D.
    Weet iemand daarbij of men de focus op de lens kan aanpassen of moet dit met de knopjes?
    Pos en Neg Kritiek is hier zeker gewenst!
    enoy

Last edited by Gamebrain 009; 3 oktober 2007, 22:51. Reden: regel forum overtreden van resolutie foto-> aangepast

Re: men eerste inzending!

Welkom!

De afbeeldingsgrootte voldoet niet (lees forumregels om problemen te vermijden).

Comment

probleem meteen aangepakt
      forum werkt goed met die zoekfunctie

Comment

Mag ik toch even zeggen dat er een verschil is tussen men en mijn ? Je bedoelt hier dus wel degelijk "mijn", wat men ook mag zeggen....

peter
        www.peterlaurent.be

Comment

Het standpunt op de Route de Crêtes vind ik wel mooi (alhoewel dat ik daar al enkele keren geweest ben, er zelf nooit opgekomen), alleen spijtig dat de planten op de voorgrond storend overkomen.

mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freffyfako Bekijk bericht
            Mag ik toch even zeggen dat er een verschil is tussen men en mijn ? Je bedoelt hier dus wel degelijk "mijn", wat men ook mag zeggen....

peter
            Wat heeft deze commentaar in Godsnaam met deze foto´s te maken

De 1ste foto zegt mij weinig, een gewoon plaatje van een balkon met bloemen.
            Je 2de is een mooie maar inderdaad komen die bloemen op de voorgrond wat storend over.
            BD0723BE

Comment

[QUOTE=Geert_B;1585846]Wat heeft deze commentaar in Godsnaam met deze foto´s te maken

Niets, geef ik grif toe. Is trouwens "in godsnaam".

peter
              www.peterlaurent.be

Comment

Working...
              X