Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier nog even een iets andere versie van Nr2.. ik kon niet goed kiezen tussen deze compo's..
3
En nog even een beeldvullende boom waarbij de kleuren van de bladeren goed tot zn recht komen... Misschien wel een beetje gewaagd om de boom beeldvullend te maken?
Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyenBekijk bericht
nr 2 is prachtig , sterke compo , prachtige kleuren , de eerste versie vind ik persoonlijk stukken beter
Bedankt voor je reactie, Eric.. In eerste instantie vond ik de eerste versie ook beter maar het verschil was zo subtiel dat ik ging twijfelen of ik het wel goed zie.. dus vandaar dat ik de 2e versie erbij heb geplaatst en een bevestiging van andere is dan weer leerzaam... thanks..
Comment