Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig dat subtiele lijnenspel in het grasland van de tweede foto. Een lijnenspel dat het oog brengt bij de stolpboerderij. Wie zou daar nou niet willen wonen. Die heldere Hollandse lucht completeert de foto volledig.
Bij de eerste opname ontbreken voor mij de heldere kleuren uit de tweede opname. Wat de eerste opname duidelijk maakt is de horizonvervuiling. Horizonvervuiling die steeds meer opduikt in dit lieflijke gebied van Laag Holland.
Ik denk dat ik deze opmerking ook vroeger al eens heb gemaakt, maar jouw foto's vertonen opnieuw opvallend veel ruis (goed te zien in de lucht van foto 1).
Ik denk dat het voor een groot stuk te maken heeft met jouw manier van nabewerken (omzetten van raw naar jpeg, croppen, resizen, ...)
Als ik jou was zou ik eens een andere werkwijze uitproberen of andere software gebruiken. Keuze genoeg en meestal gratis.
Comment