Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige straatnaam, zeer plezierig wonen daar ..on-topic:..'t ja , mist wat scherpte, misschien is er iets fout gelopen bij het resizen ..gebruik je BD-sizer ?....waar is dit getrokken als ik vragen mag ?
Zou kunnen zijn dat ik bij het resizen scherpte verloren heb. Heb in PS mijn naam toegevoegd en dan gesaved in jpeg en dan verkleind. Heb dus geen BD resizer gebruikt. (Zou ik dat misschien beter doen de volgende keer? Hoe?)
'k Vond het ook een leuke plek. Foto is genomen in Robin Hood's Bay (een klein vissersdorpje).
Zou kunnen zijn dat ik bij het resizen scherpte verloren heb. Heb in PS mijn naam toegevoegd en dan gesaved in jpeg en dan verkleind. Heb dus geen BD resizer gebruikt. (Zou ik dat misschien beter doen de volgende keer? Hoe?)
'k Vond het ook een leuke plek. Foto is genomen in Robin Hood's Bay (een klein vissersdorpje).
mvg,
Ikzelf gebruik BD_sizer ( maar ik denk nog een oude versie ) vraag ne keer rond waar of bij wie je een (nieuwere) versie kan downloaden, dit progietje werk snel en geeft altijd een mooi resultaat..voor ik dit gebruikte was 't ook altijd knoeien bij mij
Comment