Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
laaste had scherper gemogen, bij de eerste heb ik de indruk dat ie iets scheef staat(horizon), tweede de beste al had ik graag het puntje van het dak in het water gezien.
grt,bouk.
Mooie hoor,mijn favo is nr 1...bij nr 2 had ik het bootje juist meer naar voor gebracht in de compositie, zodoende zou er een stuk van het achterliggende veld ook zichbaar gemaakt worden,ook het riet zou er dan helemaal opgestaan hebben ( nu is het afgesneden bovenaan ) in totaal zou je meer diepte gecreëerd hebben in de foto...mijn gedacht hé
Ik heb hem vrij laag op het riet moeten afsnijden. (nr 2) Het terras met de cola-stoelen en icetea-parasols was echt niet om aan te zien. Gelukkig was het wel zeer gezellig in het caféetje
Comment