Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vooral de bovenste spreekt mij aan. Misschien onderaan stukje wegknippen.
De onderste ook eigenlijk, maar lucht is wat te duister.
In foto 2 heb je dan weer van die rare dingen in de lucht.
#1 Ondanks dat de hei op de voorgrond heel mooi is vind ik de plaat toch iets sterker als er een paar cm wordt afgehaald..
#2 mooi glooiend lijnenspel... lucht wel ietwat blauw... de heide is schitterend
#3 als je deze met het 'rechter-level-schuifje' een fractie lichter maakt vind ik hem meer sprankelen.. hij oogt nu ietwat donker..
toch een goede reeks, Bouk.. van een prachtige gebied..
opmerkingen zijn uiteraard mijn persoonlijke visie..
Vooral de bovenste spreekt mij aan. Misschien onderaan stukje wegknippen.
De onderste ook eigenlijk, maar lucht is wat te duister.
In foto 2 heb je dan weer van die rare dingen in de lucht.
welke rare dingen bedoel je, die vreemde formatie staat rechts op foto twee en ook op foto drie, maar dan linksboven, de lucht was gewoon zo.
grt,bouk.
welke rare dingen bedoel je, die vreemde formatie staat rechts op foto twee en ook op foto drie, maar dan linksboven, de lucht was gewoon zo.
grt,bouk.
In het midden van foto 2, boven langs de wolken. Komt door de compressie waarschijnlijk.
Als jij het niet op uw origineel ziet, niets aan de hand dan.
Comment