Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
japanse bloem
Collapse
X
-
-
Re: japanse bloem
compo wel mooi, maar vind het een beetje plat geflitst.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk berichtIk zie verschrikkelijk grove pixels, ik zou een ander programma gebruiken om m'n foto te comprimeren.Last edited by biectje; 15 augustus 2007, 21:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door biectje Bekijk berichtis in bd resizer die ze hier aanbevelen, ik weet niet waar je het over hebt ik zie geen pixels
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk berichtIk zie de blokjes ook hoor, midden in de blaadjes.
Beetje platgeflitst.
Comment
-
Beste Koentje,
ook ik zie in de bloemblaadjes 'blokjes'. Echter, de knop van de de bloem lijkt mij wel zeer scherp. Waarschijnlijk toch een te hoge vorm van compressie gebruikt. Eventueel eens proberen in een ander (beeldbewerkings)programma en de beide resultaten vergelijken?
Ik bekeek gisteren ook al een keertje jouw foto. Wat mij toen opviel waren de belichtingscijfers (als ik me goed herinner waren die f:7.1 - 1/1000 sec en iso 200).
Een belichtingstijd van 1/1000 voor een stilstaande bloem lijkt mij toch overdreven hoog. Je had beter 1/250 sec genomen. Daardoor kon je makkelijk naar 100 iso en je zou dan zelfs nog een extra stop over gehad hebben. Misschien was flitsen dan zelfs niet nodig geweest.
Guy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk berichtBeste Koentje,
ook ik zie in de bloemblaadjes 'blokjes'. Echter, de knop van de de bloem lijkt mij wel zeer scherp. Waarschijnlijk toch een te hoge vorm van compressie gebruikt. Eventueel eens proberen in een ander (beeldbewerkings)programma en de beide resultaten vergelijken?
Ik bekeek gisteren ook al een keertje jouw foto. Wat mij toen opviel waren de belichtingscijfers (als ik me goed herinner waren die f:7.1 - 1/1000 sec en iso 200).
Een belichtingstijd van 1/1000 voor een stilstaande bloem lijkt mij toch overdreven hoog. Je had beter 1/250 sec genomen. Daardoor kon je makkelijk naar 100 iso en je zou dan zelfs nog een extra stop over gehad hebben. Misschien was flitsen dan zelfs niet nodig geweest.
Guy
Comment
Comment