Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

japanse bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• japanse bloem

By koentje1950, shot with FinePix S5600 at 2007-08-15

Re: japanse bloem

Ik zie verschrikkelijk grove pixels, ik zou een ander programma gebruiken om m'n foto te comprimeren.
    Flickr

Comment

compo wel mooi, maar vind het een beetje plat geflitst.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
        Ik zie verschrikkelijk grove pixels, ik zou een ander programma gebruiken om m'n foto te comprimeren.
        is in bd resizer die ze hier aanbevelen, ik weet niet waar je het over hebt ik zie geen pixels
        Last edited by biectje; 15 augustus 2007, 21:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door biectje Bekijk bericht
          is in bd resizer die ze hier aanbevelen, ik weet niet waar je het over hebt ik zie geen pixels
          is inderdaad in bd resiser verkleind ik zie eigenlijk ook geen pixels maar ja , wie ben ik

Comment

Ik zie de blokjes ook hoor, midden in de blaadjes.

Beetje platgeflitst.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
              Ik zie de blokjes ook hoor, midden in de blaadjes.

Beetje platgeflitst.
              ik zie niets, maar mijn ogen zijn niet meer zo best, maar leg dan eens uit aan wat ligt het dan foto is genomen op 200 iso en verkleind in bd

Comment

Beste Koentje,

ook ik zie in de bloemblaadjes 'blokjes'. Echter, de knop van de de bloem lijkt mij wel zeer scherp. Waarschijnlijk toch een te hoge vorm van compressie gebruikt. Eventueel eens proberen in een ander (beeldbewerkings)programma en de beide resultaten vergelijken?

Ik bekeek gisteren ook al een keertje jouw foto. Wat mij toen opviel waren de belichtingscijfers (als ik me goed herinner waren die f:7.1 - 1/1000 sec en iso 200).
                Een belichtingstijd van 1/1000 voor een stilstaande bloem lijkt mij toch overdreven hoog. Je had beter 1/250 sec genomen. Daardoor kon je makkelijk naar 100 iso en je zou dan zelfs nog een extra stop over gehad hebben. Misschien was flitsen dan zelfs niet nodig geweest.

Guy
                www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                  Beste Koentje,

ook ik zie in de bloemblaadjes 'blokjes'. Echter, de knop van de de bloem lijkt mij wel zeer scherp. Waarschijnlijk toch een te hoge vorm van compressie gebruikt. Eventueel eens proberen in een ander (beeldbewerkings)programma en de beide resultaten vergelijken?

Ik bekeek gisteren ook al een keertje jouw foto. Wat mij toen opviel waren de belichtingscijfers (als ik me goed herinner waren die f:7.1 - 1/1000 sec en iso 200).
                  Een belichtingstijd van 1/1000 voor een stilstaande bloem lijkt mij toch overdreven hoog. Je had beter 1/250 sec genomen. Daardoor kon je makkelijk naar 100 iso en je zou dan zelfs nog een extra stop over gehad hebben. Misschien was flitsen dan zelfs niet nodig geweest.

Guy
                  dan had ik wel geen zwarte achtergrond, ja het is wel geen gebruikelijke waarde maar was een uitprobeersel , dat kan je alleen maar met een compact camera een dslr is aan de sluitertijd gebonden om te flitsen

Comment

Working...
                  X