Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hier ook een paar foto's van graan rollen
ben ook maar even gaan profiteren van het goede weer nu dat de beren druk bezig zijn met oogst binnen halen
mvg
great white hunter
Zo een fotokes kunnen me altijd bekoren , de eenvoud , de mooie kleuren en niet eens alles volgens het boekje.
Deze mogen er voor mij altijd eens gepost worden
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Het is me al meteen duidelijk geworden dat xiebu en the great white hunter elkaar graag bestoefen
Maar ik sluit me aan bij F@bke. Veel te veel verscherpt, en het zou beter zijn moest je je foto's tenminste met wat ruimte tussen hebben geplaatst.
Foto 3 vind ik alsnog de beste.
Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500 http://www.rail4life.com
Oorspronkelijk geplaatst door great white hunterBekijk bericht
...nu dat de beren druk bezig zijn met oogst binnen halen
De beren??
Serieus nu:
De locatie had potentieel die niet volledig benut is, naar mijn mening.
In de eerste twee foto's staan de strobalen wat te centraal met iets te veel voorgrond op de eerste.
De laatste heeft wel een mooie compo Doet me trouwens zin krijgen in een Hoegaarden
(even muggeziften, maar het graan is hier al weg hoor. Dit is wat overblijft: stro)
Comment