Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graanreeks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• graanreeks

hier ook een paar foto's van graan rollen
    ben ook maar even gaan profiteren van het goede weer nu dat de beren druk bezig zijn met oogst binnen halen
    mvg
    great white hunter
    Last edited by great white hunter; 6 augustus 2007, 14:24.
    canon 350d/ canon 18-55/tamron af 28-75/f2.8/tamron af70-300 f/4-5.6 di macro

Re: graanreeks

:HEhe ,

Zo een fotokes kunnen me altijd bekoren , de eenvoud , de mooie kleuren en niet eens alles volgens het boekje.
    Deze mogen er voor mij altijd eens gepost worden

xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Comment

bedankt xiebu er staan er hier nog van deze leuke op.
      mvg
      Last edited by great white hunter; 6 augustus 2007, 17:54.
      canon 350d/ canon 18-55/tamron af 28-75/f2.8/tamron af70-300 f/4-5.6 di macro

Comment

Niet slecht maar ik vind ze iets teveel verscherpt.........

Grtz,Fabienne
        Sommige mensen bereiken de hoogste top van de ladder en ontdekken dan pas dat die tegen de verkeerde muur staat.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Het is me al meteen duidelijk geworden dat xiebu en the great white hunter elkaar graag bestoefen
          Maar ik sluit me aan bij F@bke. Veel te veel verscherpt, en het zou beter zijn moest je je foto's tenminste met wat ruimte tussen hebben geplaatst.
          Foto 3 vind ik alsnog de beste.
          Canon 5D Mark II + Canon EF 50mm 1.8 + Canon 17-40L + Canon EF 70-200/4.0 L USM + Sigma 50-500
          http://www.rail4life.com

Comment

Deze foto's zien er bijzonder raar uit, net of ze tussen een wafelijzer hebben gezeten. De composities vind ik ook niet echt mooi.
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door great white hunter Bekijk bericht
              ...nu dat de beren druk bezig zijn met oogst binnen halen
              De beren??

Serieus nu:
              De locatie had potentieel die niet volledig benut is, naar mijn mening.
              In de eerste twee foto's staan de strobalen wat te centraal met iets te veel voorgrond op de eerste.
              De laatste heeft wel een mooie compo Doet me trouwens zin krijgen in een Hoegaarden

(even muggeziften, maar het graan is hier al weg hoor. Dit is wat overblijft: stro)
              www.bigducksix.be

Comment

Working...
              X