Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het doet me plezier dat jullie ze mooi vinden, echt waar! Wat betreft het verscherpen, het enige verscherpen dat er is gebeurd, is met BDSizer met een waarde van slechts 10%. De originelen waren op zich dus erg scherp (ik verschoot er zelf van )
Nummer 2 is zelf ook mijn favoriet en die komt hoogst waarschijnlijk thuis tegen de muur
Nu wat rusten, want morgen is het hier nationale feestdag en ze beloven schitterend weer, dus om het met de woorden van een bekende chocoladefabrikant te zeggen: ik ga er nog ene maken!
Comment