Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

    Deze zijn van een dikke maand geleden, de bloemetjes zijn alweer voor een jaartje verdwenen. Toch had ik deze beelden met jullie willen delen.
    Jullie mening is altijd welkom.





    Last edited by photogRAF; 8 juni 2007, 20:29.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

  • #2
    Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

    laatste is echt gewoon prachtig (heb ze zelf nog niet in het echt gezien maar lijkt me toch de moeite)

    groeten, robbe
    Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
    Wait. Look. Feel.
    Then shoot ! (David Muench)

    Comment


    • #3
      Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

      1 & 3 vind ik zeer mooi,nr2 veel minder.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

        Ik vind nr 2 dan weer de mooiste hier, mooie bloemmekes hier en mooi geplaatst tussen die varens
        BD0723BE

        Comment


        • #5
          Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

          Ik vind de eerste de mooiste. Ik zou misschien de kleuren zelfs een beetje opvoeren ?

          Comment


          • #6
            Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

            Mooie serie en het pano-formaat is een goeie keuze voor dit soort beelden .

            Bij de eerste foto zou ik de boom (op de voorgrond), die nogal dominant overkomt, meer opzij plaatsen en de halve boomstammen, helemaal links, mogen voor mijn part weggecropt worden omdat ze niet bijdragen tot de compositie. Nog een laatste opmerkingetje voor n°1: dit soort compositie komt beter tot zijn recht indien alles mooi scherp is. Hier lijkt de achtergrond ietsje waziger dan de voorgrond. En dat "ietsje" maakt net dat het overkomt als een foutje en niet als een doelbewuste keuze.
            In de tweede foto heb je heel duidelijk doelbewust gekozen voor een beperkte scherptediepte. Vandaar
            De derde foto vind ik mooi geslaagd, maar... en dat geldt eigenlijk voor de hele serie, je hebt de verkeerde dag uitgekozen om te fotograferen. Een miezerige, regenachtige is IDEAAL voor dit soort onderwerpen omdat de kleuren veel gesatureerder overkomen en je geen rekening moet houden met hevige contrasten.

            Groetjes,
            Phliippe
            beeldbank www.arterra.be
            persoonlijke site www.wildeyes.be
            Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

            Comment


            • #7
              Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

              Bedankt voor de positieve reactie's, Phil je hebt gelijk bij bewolkt weer of juist na een regenbui zouden de kleuren beter uitkomen, maar ja de hele maand april is er boven ons landje geen wolk te bespeuren geweest.
              Vriendelijke groeten,Raf

              www.rafvandenbogaert.be

              Comment


              • #8
                Re: Alweer uitgebloeid ... en een jaartje wachten.

                Mooie reeks.
                Goed gekozen panoformaat en nr2 is mijn favoriet.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment

                Working...
                X