Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nummer 3 is de beste, want er zit een mooie beeldopbouw in.
Bij de eerste twee zie ik veel te veel zwart, en bij nummer twee weet ik zelfs niet wat je gefotografeerd hebt ... bovendien zit de horizon erg centraal.
Nr 1 is een mooi doorkijkje maar dat mag je IMO bijsnijden tot aan de ramen.
Nr 2 zegt mij niet veel.
Maar nr 3 is heel typisch Toscaans en een mooie foto
Nummer 3 is de beste, want er zit een mooie beeldopbouw in.
Bij de eerste twee zie ik veel te veel zwart, en bij nummer twee weet ik zelfs niet wat je gefotografeerd hebt ... bovendien zit de horizon erg centraal.
Mijn favoriet is toch echt het 1e beeld. De donkere "omlijsting" lekker zo laten en niet aansnijden. Hierdoor word je mede meer door het raam "gezogen".
Overigens vind ik dat dit beeld toch wel meer Toscane weergeeft dan de overige 2. De afbeelding van nr2 doet me denken aan het zwembad van een hotel in Volterra? Gr, Paul
M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 -1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...
Comment