Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
er omheen
Collapse
X
-
-
Re: er omheen
Ik zie denk ik wat bewegingsonscherpte in je eerste Misschien hadden ze daar bij 't graven van dat kanaaltje ook last van?
De tweede zegt me nie zoveel omdat het onderwerp een beetje donker is denk ik.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk berichtIk zie denk ik wat bewegingsonscherpte in je eerste Misschien hadden ze daar bij 't graven van dat kanaaltje ook last van?
De tweede zegt me nie zoveel omdat het onderwerp een beetje donker is denk ik.
2) is een weggevertje vind ik. Ik zag die bloem in mijn raam staan en ik dacht klik. Doordat die bloek (kunstspul) donker is vond ik het leuk afsteken tegen de achtergrond.
Ik vind dit echt heerlijk weet je dat? Fotografie. Het kost me acht keer meer energie dan ICT, maar ik vind het honderd keer leuker.
Geloof me.sluitstuk
Comment
-
De eerste is idd onscherp maar bij de instellingen van je camara ook niet verwonderlijk, f29 en1/25 sec.
Neem eens f8 of f11 .Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk bericht1) Toch weer beweging onscherpte. Ik moet omhoog met mijn sluitertijd.
Als je die foto nu es opnieuw maakt op bvb f/8 of f/11, heb je waarschijnlijk geen probleem meer met de sluitertijd, bij dezelfde lichtomstandigheden.
@Leen: jij was te snel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk berichtpost in de toekomst in fotodiscussie aub
Dit zijn geen showcase-platensluitstuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk berichtDat is aan de fotograaf zelf en of aan een moderator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk berichtKlopt, maar in dit geval toch een SUPERtip van yowan-kenobi...sluitstuk
Comment
-
vind ze alle twee niet mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk berichtIk vind ze beide ontzettend leuk,vandaar...
Wat erger is: technisch zijn ze ronduit erbarmelijk. Je hebt nog vééééél te leren - ik hoop dat je dat tenminste beseft - dus daarom zou Fotodiscussie of Fotodiscussie Extra voor jou een veel betere plaats zijn.
En voor ons ook trouwens; het is veel leuker om enkel boeiende foto's in Showcase tegen te komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDDDD Bekijk berichtDat is aan de fotograaf zelf en of aan een moderator.
Maar vermits je er een ""-tje bij plaatst is dat voor mij duidelijk genoeg.
Comment
-
Ik ben het ook eens met voorgaande,dat deze foto's niet zo geslaagd zijn en best in fotodiscussie thuishoren.Je mag je eigen foto's best mooi vinden hoor,maar je mag best ook wat kritischer zijn t.o.v.jezelf.Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk berichtIk ben het ook eens met voorgaande,dat deze foto's niet zo geslaagd zijn en best in fotodiscussie thuishoren.Je mag je eigen foto's best mooi vinden hoor,maar je mag best ook wat kritischer zijn t.o.v.jezelf.
Nu vind ik bijna geen enkele foto mooi. Zelfs mijn foto-idool heeft niet altijd mooie foto's. Het hangt blijkbaar ook van mijn stemming af. De éne keer vind ik een foto wel mooi en de andere keer totaal niet.sluitstuk
Comment
Comment