Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

er omheen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: er omheen

Die tweede zou als silhouette nog wel iets kunnen hebben, maar daarvoor zijn ze niet donker genoeg.

Voor de rest is alles al wel gezegd denk ik.
    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Comment

het is nochtans al getypt(?) tegen jou in foto discussie dat ze onscherp zijn. Maar idd jij kiest... (verwacht dan wel niet veel reacties meer na een tijdje). Dit alles is niet slecht bedoeld hé.

Btw: die landschapjes lopen niet weg dus ga nog eens terug , probeer het opnieuw (ev met alle tips in het achterhoofd die je hier en op je andere topics hebt gekregen) en kom ze dan trg tonen. veel succes
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Ik zou toch eens door deze cursus gaan. Er staat wel natuurfotografie maar het gaat over de algemene principes van de fotografie.

BTW: dit is niet negatief bedoeld.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
          Ik zou toch eens door deze cursus gaan. Er staat wel natuurfotografie maar het gaat over de algemene principes van de fotografie.

Die laatste zin vind ik écht fijn...

Ik vind dit echt helpen!! Ik vind deze foto iets hebben, alleen de 'spirit mist'. Andere opmerkingen die niet van deze aard zijn, kan ik niks mee en doe ik eigenlijk (op de achtergrond) vervelende dingen mee (zelfbescherming)

Ik ben inderdaad op zoek naar stellingen op gebied van hoe heb je 'snel' compositie en kan je vooraf bepalen of iets de moeite waard of niet.

Ik zei gister tegen iemand; tjonge ICT kost me geen moeite. Ik ben nooit moe, ik vind het niet mooi... Fotografie vind ik mooi, maar het kost bergen energie. De oorzaak, geen opleiding. Ik wil perfecte foto's, zoek me een ongeluk, doe van alles fout, krijg @ reacties. Veel heel fijn, heeft me ook gebracht waar ik nu ben. Alleen die energie hè... het moet minder tot geen energie kosten. De eenvoudige regeltjes ken ik wel, maar smaakt het dan gelijk LEKKER, néé.

O.a. met deze cursuss hoop ik minder energie kwijt te zijn.

TNX man...
          sluitstuk

Comment

Ik ben nu aan het lezen. Ik krijg de indruk dat het een degelijke cursus is. Ik hoop, ik heb dat zo snel nog niet kunnen vinden, dat compositie (selectie) bepaling en vinden ook net zo degelijk beschreven wordt. Dus wel of geen foto. That's the question. Ik wil die vraag ZONDER fototoestel kunnen beantwoorden. Schep ik nu op? Hoop het niet. <- schaam. Nu is het al dat ik van te voren bepaal of ik door ga ja of nee. Maar dit moet (ik wil dit) in de toekomst snel en doeltreffend kunnen. Ik moet natuurlijk ook trainen tot ik het vanzelf doe. Dan krijg ik er plezier in en kost het geen bergen energie. Misschien vind ik nog meer
            sluitstuk

Comment

Ah, ik mis die scherptediepte contrôle-knop. Ik heb die gehad ;-(
              sluitstuk

Comment

ga je lekker DDDDD???? dit is Showcase hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

HEERLIJK, opfrissen... ik ben veel vergeten.
                  IS die nikon nu een goede beslissing geweest. Ik begin weer te twijfelen. Ik zit nu vast. Maarja.
                  Ik heb gelukkig wel goede statieven... met hulpstukken (uit die tijd)
                  sluitstuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    ga je lekker DDDDD???? dit is Showcase hoor.
                    grt,bouk.
                    Oh, sorry. Ik stop al. Was ik even vergeten...
                    sluitstuk

Comment

Working...
                    X