Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten
Re: Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten
Oorspronkelijk geplaatst door FieldmarshallBekijk bericht
Wanneer was je er juist? Ik ben in september 2006 ook daar geweest, weliswaar pas in de namiddag
Ik zou zeggen: Allen Daarheen (weliswaar niet tesamen, want dan gaat het daar niet lang meer zo mooi blijven )
Number 2 For me
Misschien zijn we mekaar wel tegen gekomen? Wij waren in de Canadese Rockies van 27 september 2006 tot 3 october 2006. Deze foto's van Moraine Lake zijn genomen op 1 oktober 2006 rond 10u30 's morgens.
Ik hoop dat ge er ook zoveel van genoten hebt als wij! Wij hopen dit jaar weer terug te gaan.
Re: Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten
Oorspronkelijk geplaatst door FieldmarshallBekijk bericht
Er kan dus wel wind zijn:
't was wel moeilijk: meestal zijn mijn wolken uitgebrand
Volgens mijn Exif was ik er 28 september rond 17h00
Inderdaad er kan zeker wind aanwezig zijn. Heb het zelf ook al regelmatig gehad, maar als je er 's morgens bij bent dan heb je meestal geluk met het kalme water en soms ook later op de avond.
Hier heb je ook de wind op het water en dan krijg je geen weerspiegeling, maar wel de helder blauwe kleur van het meer (als de zon er op zit toch).
Dit is nog een foto die ik met mijn 1.3 megapixel digitale camera genomen heb
Dit is een reeks van ochtend foto's genomen aan Moraine Lake, een meer wat dichtbij Lake Louise ligt in Banff National Park. Deze waren genomen eind september 2006 tijdens een korte trip naar de Canadese Rockies.
Wat vinden jullie ervan?
Zoals altijd, prachtig
Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000
Comment