Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten

WAUW wat een serie in in woord GEWELDIGGGGGGGGGGggggggggggggg
    D200 / D70s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
      Wanneer was je er juist? Ik ben in september 2006 ook daar geweest, weliswaar pas in de namiddag

Ik zou zeggen: Allen Daarheen (weliswaar niet tesamen, want dan gaat het daar niet lang meer zo mooi blijven )

Number 2 For me
      Misschien zijn we mekaar wel tegen gekomen? Wij waren in de Canadese Rockies van 27 september 2006 tot 3 october 2006. Deze foto's van Moraine Lake zijn genomen op 1 oktober 2006 rond 10u30 's morgens.

Ik hoop dat ge er ook zoveel van genoten hebt als wij! Wij hopen dit jaar weer terug te gaan.

Groetjes uit Vancouver,
      Ann

Comment

Take only Memories, Leave only footprints!
        En wat je vergeten bent in je tekst ben je niet vergeten te doen,
        nl. PRACHTIGE foto's maken.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Tja, zo'n onwaarschijnlijk mooie natuur, en dan een goeie fotografe om dat allemaal schitterend vast te leggen, wat wil je nog meer.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

waait het daar nooit?
            prachtbeelden.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

de weerspiegelingen doen 't em
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Er kan dus wel wind zijn:

't was wel moeilijk: meestal zijn mijn wolken uitgebrand

Volgens mijn Exif was ik er 28 september rond 17h00
                ---
                Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                  Er kan dus wel wind zijn:

't was wel moeilijk: meestal zijn mijn wolken uitgebrand

Volgens mijn Exif was ik er 28 september rond 17h00
                  Inderdaad er kan zeker wind aanwezig zijn. Heb het zelf ook al regelmatig gehad, maar als je er 's morgens bij bent dan heb je meestal geluk met het kalme water en soms ook later op de avond.

Hier heb je ook de wind op het water en dan krijg je geen weerspiegeling, maar wel de helder blauwe kleur van het meer (als de zon er op zit toch).

Dit is nog een foto die ik met mijn 1.3 megapixel digitale camera genomen heb

Groetjes,
                  Ann

Comment

weer een hele mooie reeks waar je kan van weg dromen
                    kijk al uit naar je volgende foto's
                    Canon 350D ** Tamron 17-50 2.8 **Tamron 28-75mm 2.8**50 mm1.8** Sigma 70-300 mm APO** Sigma 50-500mm ** 430 EX**

Comment

Toch goed 'foto-weer' erg mooi
                      Groetjes Christianne
                      Christianne's fotoweb
                      BD0243nl

Comment

Heerlijk, nog veel meer van dit a.u.b
                        Mvg, Digidan.
                        BD0844BE
                        website.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                          Hallo Allemaal,

Dit is een reeks van ochtend foto's genomen aan Moraine Lake, een meer wat dichtbij Lake Louise ligt in Banff National Park. Deze waren genomen eind september 2006 tijdens een korte trip naar de Canadese Rockies.

Wat vinden jullie ervan?
                          Zoals altijd, prachtig
                          Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

Comment

Zeer knappe reeks! Vooral de eerste is prachtig, met de kleuren van de bootjes
                            http://kadoosje.blogspot.com

Comment

Working...
                            X