Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klein detail datk vergeten te vermelden was. Ik wist datk in het water ging vallen alsk die foto wou nemen. Omdat ik nogal ver uit de struiken/bomen moest komen om een zicht te krijgen. Daar had ik me dan maar bij neergelegd. Maar op het moment dat ik de foto ging nemen gleed ik dus met 1been het water in. Van daar de golfjes. Van daar de schuine foto.
Ik heb er dus voor gekozen de foto niet recht te trekken, omdat ik het wel iets hebben vind zo. Beetje een actieshot. Maar dat moet je weten natuurlijk.
zelfs mét die kennis, tupid,
vind ik de scheve horizon een regelrechte afknapper voor
wat een mooie foto had kunnen zijn.
bewogen en met wat opspattend water en zo had het nog gekund.
maar deze: nope
mm
Klein detail datk vergeten te vermelden was. Ik wist datk in het water ging vallen alsk die foto wou nemen. Omdat ik nogal ver uit de struiken/bomen moest komen om een zicht te krijgen. Daar had ik me dan maar bij neergelegd. Maar op het moment dat ik de foto ging nemen gleed ik dus met 1been het water in. Van daar de golfjes. Van daar de schuine foto.
Ik heb er dus voor gekozen de foto niet recht te trekken, omdat ik het wel iets hebben vind zo. Beetje een actieshot. Maar dat moet je weten natuurlijk.
Geen excuus om de foto schuin te laten. En met actieshot heeft het niets te maken, of ook maar enigszins raakvlak. Deze plaat ademt rust uit waarbij de golfjes - hoe die ook veroorzaakt zijn - meerwaarde geven door de gebroken spiegeling.
Ongetwijfeld een leuke anekdote, maar laat het geen reden zijn voor dergelijke 'foutjes'
... Beetje een actieshot. Maar dat moet je weten natuurlijk.
Die uitleg kan je op geen enkele manier uit de foto halen, dus voor de gewone beschouwer staat de foto hopeloos scheef.
Het is uiteraard je goede recht om een 'hopeloze' foto te tonen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Idd foto met potentieel. Ik vroeg me al af vanwaar die deining op een vijver kwam, dacht dat je op een bootje zat of zo...
Maar staat te scheef voor deze foto.
Comment