Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ter Bronnen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ter Bronnen.

Tiens, mijn vrouw is van Kampenhout, maar ik heb haar nog nooit iets horen zeggen over Ter Bronnen Straks eens achter horen Waar ligt dat?

Trouwens, erin gevallen of niet, zonder die golfslag was ie niet zo goed, denk ik! Mooie foto!

Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
      Tiens, mijn vrouw is van Kampenhout, maar ik heb haar nog nooit iets horen zeggen over Ter Bronnen Straks eens achter horen Waar ligt dat?

Trouwens, erin gevallen of niet, zonder die golfslag was ie niet zo goed, denk ik! Mooie foto!

Peter
      Ter Bronnen is een stuk bos dat nooit bebouwd geweest is. Het ligt in Kampenhout, tussen de deelgemeenten Berg en Nederokkerzeel. Het werd nooit bebouwd omdat de ondergrond er serieus vochtig en moerassig is. Toch hebben ze er x-aantal jaar (30 schat ik?) een soort van 'villawijk' neergepoot. "Lekker mooi in het groen, hoe kan dat toch dat er hier nooit gebouwd geweest is?"
      Nuja, een keer in de maand loopt hun tuin volledig onder en kunnen ze enkel nog aan hun huis geraken als ze door 15cm water over de straat rijden. Maar 't is er waarschijnlijk gezellig tussen de kasten van huizen

Maar tussen die lelijke huizen ligt er nog steeds een vijver. Waar deze foto genomen is.

Er is trouwens nog een vijver in Kampenhout, in het natuurgebied Torfbroek, maar dat ken je waarschijnlijk wel?

Natuurreservaat Torfbroek - Berg (Kampenhout)

Comment

De eerste is een heel mooie zo, en natuurlijk hoort die recht te staan . Alleen dat vliegtuig he, die zit nogal laag. Is daar een vliegveld in de buurt of zo

Comment

De eerste is goed, die golf maakt hem af

En hij staat niet scheef volgens mij (of toch maar een heel klein beetje)

Tom
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nico H Bekijk bericht
            De eerste is een heel mooie zo, en natuurlijk hoort die recht te staan . Alleen dat vliegtuig he, die zit nogal laag. Is daar een vliegveld in de buurt of zo
            Vliegtuigen scheren hier standaard om de 2minuten over je hoofd.

Comment

Working...
            X