Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

granite rose

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: granite rose

Voor mij ook de tweede.

Oorspronkelijk geplaatst door Tiger Bekijk bericht
    Naturel versie is beter. Ben benieuwd naar meer foto's of een album want Bretagne staat op de verlanglijst voor volgende zomer
    Wandel eens van Perros-Guirec naar Ploumanach, eet daar een schotel fruits-de-mers en wandel terug. Je ziet de roze rotsen van twee kanten, met twee verschillende lichtinvallen en met twee getijden. Fotoplezier gegarandeerd !

Comment

Bedankt voor alle reacties. Iedereen dus eensgezind voor de tweede. Zoals gezegd nog steeds problemen tijdens de upload. Zal nog de nodige ervaring moeten opdoen zeker?

Mvg Patn
      http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Bij zonsondergang krijgen die rotsen daar te Ploumanach echt een prachtige kleur en dat zou deze goede foto nog tien keer beter gemaakt hebben. Het paste misschien niet in de planning om daar het 's avonds rond te wandelen maar het is echt een aanrader.
        Het kustpad daar is zeker de moeite voor alle (landschaps)fotografen.
        (Dit kan misschien een tip zijn voor fotografen die van plan zijn daar in de buurt op vakantie te gaan)

Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bovawa Bekijk bericht
          Bij zonsondergang krijgen die rotsen daar te Ploumanach echt een prachtige kleur en dat zou deze goede foto nog tien keer beter gemaakt hebben. Het paste misschien niet in de planning om daar het 's avonds rond te wandelen maar het is echt een aanrader.
          Het kustpad daar is zeker de moeite voor alle (landschaps)fotografen.
          (Dit kan misschien een tip zijn voor fotografen die van plan zijn daar in de buurt op vakantie te gaan)

Grtz.
          Ik heb de zonsondergang afgewacht en heb foto's genomen van die gloeiend oranje, pinkelende rotsen. Die foto's lijken zo onnatuurlijk fel van kleur en toch is het werkelijkheid. Het is inderdaad een goeie tip. De wandeling heb ik niet gemaakt, maar daar tussen de rotsen was ik al enkele uren zoet met foto's nemen. Gr Patn
          http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Working...
          X