Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Blanc Nez

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cap Blanc Nez

Ik kom hier nu al een aantal maanden bijna dagelijks naar fotos kijken, ik dacht eindelijk ook eens iets te posten (meestal ben ik te lui voor )

Volgende drie werden afgelopen weekend genomen aan Cap Blanc Nez en omstreken (helemaal in het noorden van Frankrijk voor wie niet weet waar het is).

of ?

Re: Cap Blanc Nez

Ik kom er regelmatig omdat het voor mij niet zo ver is. Heel mooie fotogenieke kustlijn. Dit komt er jammer genoeg niet zo goed uit. Er is eigenlijk niet zoveel te zien op de foto's en bovendien lijken ze niet scherp.
    Mvg,

Patn
    http://www.patricklemaire.photography/

Comment

2de vind ik een zeer mooie compositie hoewel ik wel wat scherpte in mis
      Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
      Wait. Look. Feel.
      Then shoot ! (David Muench)

Comment

Die eerste vind ik wel een mooie.
        De tweede vind ik niet scherp genoeg.
        I put the sexy in dyslexia

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik heb toen vooral zitten experimenteren met landschapsfotos zonder (of toch met weinig) scherptediepte. Maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.
          De eerste 2 zijn zowat de tofste die er zijn uitgekomen. Ik vind de zeeoppervlakte van de 2e wel iets hebben. Komt trouwens beter tot zijn recht geprint, lijkt meer een op impressionistische schilderij dan op een foto (maar daarvoor geen goeie schilderij ). Zeker nog met verder experimenteren..

De eerste vond ik iets romantisch hebben en de 3e vond ik gewoon spookie (zonder bij de rest te passen eigenlijk).

Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
          Ik kom er regelmatig omdat het voor mij niet zo ver is. Heel mooie fotogenieke kustlijn. Dit komt er jammer genoeg niet zo goed uit. Er is eigenlijk niet zoveel te zien op de foto's en bovendien lijken ze niet scherp.
          Mvg,

Patn
          Bedankt voor je reactie, maar mooie representatieve landschapsfotografie is niet wat me boeit in de fotografie. Wat verwacht je trouwens te zien op een foto?

Comment

Working...
          X