Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cap Blanc Nez
Collapse
X
-
-
Re: Cap Blanc Nez
Ik kom er regelmatig omdat het voor mij niet zo ver is. Heel mooie fotogenieke kustlijn. Dit komt er jammer genoeg niet zo goed uit. Er is eigenlijk niet zoveel te zien op de foto's en bovendien lijken ze niet scherp.
Mvg,
Patn
-
Die eerste vind ik wel een mooie.
De tweede vind ik niet scherp genoeg.
Comment
-
Bedankt voor de reacties. Ik heb toen vooral zitten experimenteren met landschapsfotos zonder (of toch met weinig) scherptediepte. Maar dat was waarschijnlijk al duidelijk.
De eerste 2 zijn zowat de tofste die er zijn uitgekomen. Ik vind de zeeoppervlakte van de 2e wel iets hebben. Komt trouwens beter tot zijn recht geprint, lijkt meer een op impressionistische schilderij dan op een foto (maar daarvoor geen goeie schilderij). Zeker nog met verder experimenteren..
De eerste vond ik iets romantisch hebben en de 3e vond ik gewoon spookie (zonder bij de rest te passen eigenlijk).
Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk berichtIk kom er regelmatig omdat het voor mij niet zo ver is. Heel mooie fotogenieke kustlijn. Dit komt er jammer genoeg niet zo goed uit. Er is eigenlijk niet zoveel te zien op de foto's en bovendien lijken ze niet scherp.
Mvg,
Patn
Comment
Comment