Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Duinen van Texel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Duinen van Texel

Wat spijtig van je toestel, Joop. Hoop dat je hem snel weer terug hebt. Ook dit is weer een schitterende serie waar goed over de comps is nagedacht.

Ik ga voor no3 en dan no2. Prachtig
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Wat spijtig van je toestel, Joop. Hoop dat je hem snel weer terug hebt. Ook dit is weer een schitterende serie waar goed over de comps is nagedacht.

Ik ga voor no3 en dan no2. Prachtig
      Dank je wel. Ik hoop ook dat 'ie snel terugkomt maar ze hebben mij voorbereid op 6 weken
      Gelukkig heb ik nog de 300D waar ik eerst mee schoot en die mijn vriendin nu gebruikt. Hoef ik niet 6 weken alles op te kroppen
      Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
      Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
      Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

Comment

Prachtig rustgevende sfeer!!
        Ik vind het schuim in de derde foto heel mooi
        Mooie reeks, mijn complimenten

Comment

Heel mooi licht in de foto's en ik zou bijna zeggen : uiteraard n° 3.
          fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joop Snijder Bekijk bericht
            Dank je wel. Ik hoop ook dat 'ie snel terugkomt maar ze hebben mij voorbereid op 6 weken
            Gelukkig heb ik nog de 300D waar ik eerst mee schoot en die mijn vriendin nu gebruikt. Hoef ik niet 6 weken alles op te kroppen
            Hoe frustrerend dat is... Niet alleen voor jou, maar ook voor je vriendin die - naar ik aanneem - voorlopig die 300D kwijt is.
            Als het een nieuwe 30D is, zou ik bijna zeggen dat de winkel waar je hem gekocht hebt, gewoon een nieuwe moet leveren. Dat krijgen ze van Canon toch wel weer vergoed.

Ach ja... weer drie mooie, waar nummer 2 en 3 wel heel erg mooi zijn.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

Comment

Prachtig hoe je zoiets eenvoudigs zo mooi vastgelegd hebt. Vooral die laatste Zelfs zonder de regenboog was die nog heel mooi geweest
              ''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera''
              Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5

Comment

Working...
              X