Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Idd een mooie reeks, alsook met een lichte voorkeur voor de 3de.
MAAR, had het duintopje van de 1ste scherp geweest, dan was dit mijn favo geweest.
Nu is precies enkel de flank van die duin scherp. Khad liever de scherpte op de top gezien.
Idd een mooie reeks, alsook met een lichte voorkeur voor de 3de.
MAAR, had het duintopje van de 1ste scherp geweest, dan was dit mijn favo geweest.
Nu is precies enkel de flank van die duin scherp. Khad liever de scherpte op de top gezien.
Groetjes,
Thijs
Je hebt helemaal gelijk Thijs. Het vervelende is dat dit een probleem met de camera was. Mijn 30D blijkt helaas niet goed te zijn en gisteren op laten sturen naar Canon. Ik heb lang getwijfeld of ik 'm wilde laten zien, want uiteindelijk is de foto niet helemaal goed. Zelf wilde ik toch het licht, compositie en de foto in het algemeen hier laten beoordelen. Misschien had ik dat er gelijk bij moeten zetten.
Prachtige reeks Joop!!!! Mijn voorkeur gaat uit naar 3, zo'n prachtige prent inclusief een regenboog zelfs. Bij die eerste mocht het gras bovenaan ietsje scherper zoals je bij 2 deed, maar licht en compo zijn wel uitmuntend! Kan je misschien een woordje uitleg geven rond je 30D probleem?
Mijn 30D heeft een probleem met focussen. Het lijkt wel of de sensor een paar mm uit lood staat. Bij zeer kleine diafragma's met groothoek gaat het nog, maar zodra het diafragma groter wordt of als ik met tele schiet dan is de hele foto uit focus. Heel irritant.
Comment