Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Balatonmeer : Tihany Park

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Balatonmeer : Tihany Park

et voilà, de voorlopig laatste post over mijn recente vakantie naar Midden-Europa. Na al de culturele hoogstandjes is Praag en Boedapest was een dagje Balatonmeer een aangename rustpauze.

Wat volgt zijn wat foto's die ik genomen heb in een natuurpark dichtbij Tihany, op het schiereiland in het Balatonmeer. Het rund is een typisch Hongaarse soort die ingezet worden voor het afgrazen van de grasvlaktes. De andere 2 zijn een daar veel voorkomende bloem (weet iemand welke?) en een boompje.

Alle commentaar is welkom, zowel hier als op mijn andere posts (portretten, stillevens en architectuur)

Re: Balatonmeer : Tihany Park

mooie reeks en leuk dat bij de eerste opname, zelfs het kader wegvalt door het tegenlicht.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Sterk dit. Ergens las ik vandaag in een magazine het fenomeen tegenlicht en uitgebrand. Als goed gebruikt is het een meerwaarde voor je foto omdat dan het onderwerp lekker loskomt van de achtergrond. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het dan precies moet, maar ik denk dat dit al een heel eind in de richting is.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

ik vind het een prachtige reeks
        alleen de letters midden onderaan vind ik een beetje storend (ze versterken je prachtige foto's jmmr genoeg niet ... dus beter zonder)
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Je hebt al bijna een breedhoek nodig om die eerste er op te krijgen
          Tof
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

@ t.billy, de letters voegen in deze reeks idd niet bepaald iets toe maar ik ga proberen om al m'n foto's van dezelfde opmaak te voorzien. Bij de andere topics (links staan in m'n eerste post in dit topic) komt het beter uit.

@verseg, dit beestje heb ik op 17mm gefotografeerd, ze stond nog geen halve meter van me af (wel achter draad dus ongevaarlijk). Moest ik een paar centimeters naar achter gegaan zijn, zou de draad erop gestaan hebben.

@ iedereen, bedankt voor de fijne posts!

Comment

Working...
            X