Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kustbatterijen in Oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kustbatterijen in Oostende

Een paar fotootjes van restanten Atlantikwall...
    Zou ik de eerste wat meer croppen boven- en onderaan?
    Ik heb op andere foto's van mij al het commentaar gehad dat ze te donker en te grauw zijn... vindt er iemand deze foto's te donker?

Last edited by vanslycken; 8 oktober 2006, 10:20.

Re: kustbatterijen in Oostende

Stefan,

Op mijn scherm komt de 2e foto veel te donker over.
    Over de 3e foto heb ik een vraag. Is dat ook een gedeelte van een bunker ??. Zo te zien zijn er bepaalde motieven aangebracht. Ookt lijkt het geen beton te zijn, maar een soort natuursteen. Zo komen te kleuren in elk geval op mijn scherm over.
    AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

Comment

Re: kustbatterijen in Oostende

hoog tijd dus dat ik iets doe aan mijn laptopscherm; ik heb de helderheid en het contrast al wat verminderd, maar toch staat het nog te licht.
      Op die derde foto staat de bovenste steen van een poort in de afsluiting, dat is inderdaad arduin, met een duits kruis erin gebeiteld. Ik heb ook een foto van zo 'n volledige afsluitpaal, ik hoop dat de mods er niks op tegen hebben dat ik die hier in 't héél klein post

Ik heb de tweede foto in de reeks ook aangepast (ik had origineel het schaduwcontrast nogal verhoogd, 'k heb het gewoon terug op nul gezet)
      Last edited by vanslycken; 8 oktober 2006, 10:19.

Comment

Working...
      X