Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Een hele mooie foto waar een goede kleurbalans in is gevonden. Wat de meningen ook over de hoeveelheid lucht zijn; ik vind het fantastisch. Zo komt de enorme uitgestrektheid van die koepel boven ons hoofd goed tot zijn recht. Mag dat graag zien.
Voor mij een HOFje
De hoeveelheid lucht vind ik geen probleem.
Compo vind ik ook
Het enige wat in mijn ogen wat onnatuurlijk overkomt is de "heldere,koele" verlichting over het veld, je zou een "warmere" gloed verwachten bij zo een laagstaande zon.
Ja wat moet ik ervan zeggen. Het is een mooie plaat maar niet mijn ding. Vind de foto erg "nep" overkomen. Alsof de plaat met de computer gemaakt. Ik ben van mening dat fotobewerking beperkt moet blijven tot kleine details. In dit geval vind ik dat de bewerking de aandacht trekt en niet de foto zelf. Ik heb het gevoel dat wanneer je heel erg handig bent met fotosoep dat je meer bereikt dan met onbewerkte en dus "pure" foto's
Ja wat moet ik ervan zeggen. Het is een mooie plaat maar niet mijn ding. Vind de foto erg "nep" overkomen. Alsof de plaat met de computer gemaakt. Ik ben van mening dat fotobewerking beperkt moet blijven tot kleine details. In dit geval vind ik dat de bewerking de aandacht trekt en niet de foto zelf. Ik heb het gevoel dat wanneer je heel erg handig bent met fotosoep dat je meer bereikt dan met onbewerkte en dus "pure" foto's
nu, dit zijn gewoon 2 foto's samengevoegd, zoals HDR, maar dan handmatig.
voor de rest is gewoon lvl's hoor.
Maar heb ook neutrale foto's hoor. Maar wou het effect eens hebben van voor en achtergrond goed belicht ^^
Deze foto is gewoon waanzinnig mooi.
Enerzijds hebben we het fantastische effect van het licht, en dan hebben we nog de wind die hier een zeer mooie rol heeft.
Comment