Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Om eerlijk te zijn was de mindere kwaliteit het eerste wat me opviel aan deze foto (vooral dan de kleuren). De ophaalbrug had er nog iets duidelijker (meer ruimte) op gemogen omdat het daar toch wel rond draait.
Ruis kleur en helderheid laten veel te wensen over. Het stoort en voegt niets aan de sfeer toe.
Ik zie halo's rond de brug en andere delen van de foto. Ik zou bijna denken dat het een onderbelichte foto is, waar flink aan de levels is getrokken????
Om eerlijk te zijn was de mindere kwaliteit het eerste wat me opviel aan deze foto (vooral dan de kleuren). De ophaalbrug had er nog iets duidelijker (meer ruimte) op gemogen omdat het daar toch wel rond draait.
Ge ziet het zelf dat de foto van minder goede kwaliteit is......Plaats hem dan niet, maar wel als je er zelf tevreden over bent.
De foto zelf is onderbelicht waarschijnlijk,,,,foto is toegelopen op bepaalde plaatsen,,,kleuren zijn onnatuurlijk,,,,en er zit eveneens storende ruis in het ganse beeld.
Deze foto werd beter in forum: discussie geplaatst
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment