Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rock preference at Porlock Weir

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Rock preference at Porlock Weir

    Voor mij nr 3
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #17
      Re: Rock preference at Porlock Weir

      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      Pak ze een voor een aan:
      De eerste teveel stenen; oogt te donker in contrast met de zee.
      De tweede mooi mistig; de zee moet eraf want nu lijkt deze er overheen te hellen, of de stenen lijken er net onder te liggen. Croppen tot net boven de bovenste steen.
      De derde heeft dat effect van de tweede niet, en is de zee een vlakte die er duidelijk achter ligt. Evenwicht tussen donker en licht is erg goed (wat je mistte in de eerste).

      De derde is een combinatie van de beste elementen uit de eerste twee, en heeft mijn voorkeur.

      Ondanks dat onzinverhaal zijn het gewoon drie prachtige uitvoeringen. Complimentjes
      Lol, bedankt voor die onzin ! Voor die tweede was het de beoeling, zoals ook Alex aanhaalde waarom hij die prefereert. Daarin zie je nog, net zoals in de eerste, de golfbeweging van het water (wat dan ook telkens wachten was op een goede golf). Op de eerste zie je de stenen mooi onder het water liggen, maar toch door de donkere partij zie je een golf water opnieuw eroverheen gaan... Dat heb je ook een beetje bij de tweede (meer de beweging dan de donkere partij). Bij de laatste heb je dan het vleugje mist en geen actie (cfr. linkersteen)



      Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
      Dan van mij maar een afwijkende reactie. Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e, MITS het contrast wat opgeschroefd wordt zoals in de 3e foto.
      Bij de 2e zie je nog net iets meer golfbeweging in het water.\

      is een mooie foto om lekker groot af te drukken !!!
      Daarom twijfelde ik ook tussen de twee foto's. Ik ga met je tip ook nog eens aan de slag, dan kan ik misschien definitief besluiten dewelke aan de muur komt

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment

      Working...
      X