Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gewoonweg schitterende platen Marc nog nooit heb ik dergelijke rolwolken gezien , laat staan fotograferen...hier kan ik naar blijven kijken... en opnieuw, en opnieuw...
Het was heel bijzonder wat hier gebeurde. Ik kom geregeld op deze plaats, je hebt hier namelijk een prachtig vergezicht over de waddenzee.
In het begin was er alleen wat donkere bewolking. Opeens kwam daar een rolwolk tevoorschijn die mij vrij snel naderde. Ik raakte in twijfel over wat te doen, het donderde en bliksemde inmiddels ook. Ik wachte, maakte foto`s en de wolk naderde en naderde, Nog steeds windstil.
De wolk zat boven me en moeder natuur hield het nog stil.
ik maakte nog enkele foto`s,zoals de laatste en kort daarna kwam er veel energie los in de vorm van een storm en water.
Ik moest hardlopend naar de auto. Ik zat nog maar net in de auto toen de sluizen boven werden opgezet.
Het was een bizarre ervaring en heftige ervaring. Maar toen ik de foto`s terug zag gaf het een voldaan gevoel.
Comment