Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Denemarken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Denemarken

10 daagse reis in Denemarken.
    Eos 10 D, iso 100

Re: Denemarken

nummer 1 is mooi qua compo en kleuren, maar nergens scherp? Heel jammer, knappe foto anders.
    nummer 2 is ??? gebouw (wat het ook mag zijn) is té prominent aanwezig, en dringt zich te hard op. Verder ook niets dat de foto boeiend maakt.
    nummer 3: door tegenlicht geen mooie kleuren bekomen. Jammer, die foto heeft anders wel iets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
      nummer 1 is mooi qua compo en kleuren, maar nergens scherp? Heel jammer, knappe foto anders.
      nummer 2 is ??? gebouw (wat het ook mag zijn) is té prominent aanwezig, en dringt zich te hard op. Verder ook niets dat de foto boeiend maakt.
      nummer 3: door tegenlicht geen mooie kleuren bekomen. Jammer, die foto heeft anders wel iets.
      Ook mijn idee. 1 en 3 hebben potentieel maar zijn nu voor mij net niet.
      fotosite

Comment

Bedankt alvast voor de commentaren.

De eerste foto is idd niet zo scherp (getrokken met een 70-300 mm lens, uit de losse hand op 300)

Zou ik van de derde foto nog iets kunnen maken (wat had ik beter gedaan om dit tegenlicht te nemen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jimmypop
          Zou ik van de derde foto nog iets kunnen maken (wat had ik beter gedaan om dit tegenlicht te nemen)
          Tegenlichtopnames zijn altijd heel moelijk (vraag dat maar eens aan de spotters hier op BD). Wat je kan doen is de foto een paar keer maken mbv bracketting, en dan de verschillende foto's als lagen in PS gaan bewerken (zoals je in de doka gaat doordrukken en tegenhouden).

Ideaal keerde je best eens terug naar die plek onder betere lichtomstandigheden, maar da's natuurlijk niet altijd mogelijk. Anders de vuurtoren en bijgebouwen selecteren en deze appart proberen te bewerken om betere kleuren te krijgen.

Comment

mooie plaatje, maar er ontbreekt toch scherpte en das wel jammer.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
            X