Boten (schepen volgens bouk ) die lagen er altijd wel in de caldeira van Santorini
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
boten
Collapse
X
-
-
Re: boten
Knappe reeks! Tweede vind ik de mooiste (danksmede het formaat)
Grtz,Fabienne
Je vleugels uitslaan kan altijd, tenzij je jezelf kortwiekt.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
-
laatste de mooiste, zijn toch wel schepen voor mij!!!!.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie reeks Vicky, elke keer leuke kleuren combinatie's.
Zelf vind ik dat in de eerste het wit van dat kerkje wel heel wit is en wat overheerst. Trekt de aandacht wat weg van de rest van de foto.. (maar das muggenziften) Schitterende foto's met voorkeur voor nr 2.
mvg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F@bkeKnappe reeks! Tweede vind ik de mooiste (danksmede het formaat)
Grtz,Fabienne
Je vleugels uitslaan kan altijd, tenzij je jezelf kortwiekt.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Yup, weer es mooi gedaan en inderdaad in de juiste volgorde!
Dat het wit van het kerkje overheerst is niet te verwonderen; toen ik er was, waren ze 't aan 't schilderen Sfeerbeeldje:
Ja, ik weet het, hier al met de rode borstelGroeten, David
Comment
-
-
Drie mooie, maar hou van het contrast rood-blauw in de laatste. Zou iets van rechts afcroppen.
Comment
-
Mooie foto's Vicky. We zijn niet anders gewoon van jou.
Voral nr. 3 doet me vakantiekriebels krijgen.
Toch nog even dit , een beetje off-topic :
"Als schip worden alle vaartuigen beschouwd die ten minste 25 Moorsomton ( = registerton m.a.w. 2.835 m3 ) meten en die gewoonlijk op zee gebruikt worden voor het vervoer van personen of goederen, voor de visvangst, voor de sleepdienst of voor elk ander winstgevend zeevaartbedrijf."
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Bedankt Fotoshooter en Skitch
@ fotoshooter : dat heb ik geprobeerd maar 'k vond deze versie beter omdat het gebouw een eind aan de foto geeft.
@ Skitch : nu weet ik duidelijk het verschil tussen een boot en een schip. ThanksGroetjes Vicky
Comment
-
Vicky,
dit is weer eens een mooie reeks van je Santorini trip.
Heerlijk om naar te kijken.
en om even advocaat van de duivel te spelen hierbij nog even een uitreksel uit het Binnenvaart Politie Regelment (BPR) voor wat betreft boot of schip
Schip: elk vaartuig met inbegrip van een vaartuig zonder waterverplaatsing en een watervliegtuig, gebruikt of geschikt om te worden gebruikt als een middel van vervoer te water;
Motorschip: een schip dat gebruik maakt van zijn mechanische middelen tot voortbeweging, met uitzondering van een schip waarvan de motor slechts wordt gebruikt voor het zich verplaatsen over een kleine afstand of ter verbetering van zijn bestuurbaarheid wanneer het wordt gesleept of geduwd;
Zeilschip: een schip dat uitsluitend door middel van zijn zeilen wordt voortbewogen. Een schip dat door middel van zijn zeilen wordt voortbewogen en tegelijkertijd zijn motor gebruikt, is een motorschip;
Klein schip: een schip waarvan de lengte minder dan 20 meter bedraagt, waartoe als de lengte wordt aangemerkt de afstand van de voorkant van het voorste tot de achterkant van het achterste vaste deel van de romp, zonder de boegspriet, de papegaaistok en het trimvlak, zulks met uitzondering van:
- een schip dat is gebouwd of ingeicht om andere dan kleine schepen te slepen, te assisteren, te duwen of langszijde vastgemaakt mede te voeren;
- een schip dat meer dan 12 passagiers mag vervoeren;
- een veerpont;
- een vissersschip;
Toch nog even dit , een beetje off-topic :
"Als schip worden alle vaartuigen beschouwd die ten minste 25 Moorsomton ( = registerton m.a.w. 2.835 m3 ) meten en die gewoonlijk op zee gebruikt worden voor het vervoer van personen of goederen, voor de visvangst, voor de sleepdienst of voor elk ander winstgevend zeevaartbedrijf."
Groetjes
Skitch
Grtz,
WilfriedThe tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.
Comment
Comment