Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het geen slechte foto, maar ik heb de indruk dat hij een beetje scheef staat. Bovenaan de foto, in de blauwe hemel zit ook een donkerder vlekje, klein wolkje, of een stofje op de sensor?
Mooie foto, maar camera mocht wat meer naar onder gericht worden. Overigens prima compositie.
Zwart puntje is een vogel denk ik (volgende keer eerst wegdoen) ... donker vlekje misschien een stofje.
Inderdaad, ook ik vind dit een mooie foto van een mooi plekje.
Misschien wel een vrij traditioneel fotootje,,,,maar ik maak er zo ook,,,,en wat goed is mag ook gezegd worden.
Deze foto kan zo van een prentkaart weggelopen zijn....
Op deze plek zou ik wel tot rust kunnen komen na een keiharde werkweek !!!
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment