Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Durbuy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Durbuy

't is weer eens wat andres, maar het had zo iets mss wat sprookjesachtig niet tegenstaande dit waarschijnlijk een erg klasiek plaatje lijkt te zijn

een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

Re: Durbuy

Ik vind het geen slechte foto, maar ik heb de indruk dat hij een beetje scheef staat. Bovenaan de foto, in de blauwe hemel zit ook een donkerder vlekje, klein wolkje, of een stofje op de sensor?

Comment

Mooie foto, maar camera mocht wat meer naar onder gericht worden. Overigens prima compositie.
      Zwart puntje is een vogel denk ik (volgende keer eerst wegdoen) ... donker vlekje misschien een stofje.
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Had hem graag wat scherper gezien, en die lichte vlek in de lucht is stof op de sensor.Verder mooi compo. mvg duindistel

Comment

Helemaal eens met elk van de bovenstaande commentaren. MAar alles bij elkaar opgeteld is het een mooie foto van een mooie plek.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

mooie plaat

Comment

Inderdaad, ook ik vind dit een mooie foto van een mooi plekje.
              Misschien wel een vrij traditioneel fotootje,,,,maar ik maak er zo ook,,,,en wat goed is mag ook gezegd worden.
              Deze foto kan zo van een prentkaart weggelopen zijn....

Op deze plek zou ik wel tot rust kunnen komen na een keiharde werkweek !!!
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Working...
              X