Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste foto is echt superschoon Vicky. Heb jij nog meer Griekse eilanden gedaan ? Volgend jaar boek ik ook Santorini denk ik
Weer eentje die ik overhaald heb om naar Santorini op vakantie te gaan
Wij zijn al op verlof geweest naar Corfou, Rhodos en tweemaal naar Kreta maar Santorini vind ik het mooiste om foto's te nemen, Kreta de vriendelijkse bevolking en Corfou het groenste eiland.
@ drd : jij hebt precies al heel veel gezien op Santorini
We hebben het maximum uit ons kortstondige verlof proberen halen. Uitgeslapen thuisgekomen? Nee, niet echt Misschien moeten we eens afspreken om na te praten?
Sommige mensen denken dat Santorini te klein is om je er een week te amuseren. Welnu, ik kon er nog wel een paar weken blijven! En zeker met camera
We hebben het maximum uit ons kortstondige verlof proberen halen. Uitgeslapen thuisgekomen? Nee, niet echt Misschien moeten we eens afspreken om na te praten?
Sommige mensen denken dat Santorini te klein is om je er een week te amuseren. Welnu, ik kon er nog wel een paar weken blijven! En zeker met camera
Het maximum uit onze week halen dat hebben wij ook gedaan en nog vlug moeten zijn om alles te zien wat we graag wilden zien. Voor ons is Santorini 200 % meegevallen , toch zeker in het voorjaar
Ja voor dat napraten kunnen wij misschien eens afspreken. Wij zijn van de Kempen en als jij niet te ver uit de buurt woont moet dit wel lukken, maar laat ons de rest via PM regelen
Comment